کد خبر: 74746
A

رسایی ادعا کرد: مردم می‌گویند اگر امکان دارد زودتر دولت روحانی تمام شود

رسایی گفت: با تغییر مجلس فکر می‌کنم که کار به جای دیگری کشیده نشود و روحانی تصمیم دیگری بگیرد.

رسایی ادعا کرد: مردم می‌گویند اگر امکان دارد زودتر دولت روحانی تمام شود

به گزارش دیده بان ایران؛ 

حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، پس از ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس در ستاد انتخابات کشور، گفت: من از حوزه انتخابیه تهران وارد انتخابات خواهم شد. 

وی درباره انتقادات مقام معظم رهبری نسبت به مجلس دهم افزود: عملکرد هر مجلس، دولت، حزب و یا رسانه را اگر بخواهیم بررسی کنیم، باید اقدامات آن را در بزنگاه‌ها ارزیابی کنیم. 

وی افزود: مجلس دهم در بزنگاه‌های خاص نتوانست به درستی عمل کند، چرا که اکثریت مجلس دهم همسوی با آقای روحانی و آقای لاریجانی بودند که میدان آنها با میدان مطالبات انقلاب تفاوت دارد. 

نماینده ادوار مجلس گفت: مجلس دهم نتوانست به وظایف خود به خوبی عمل کند، هر چند که این انتقاد به مجلس قبل از آن هم وارد بود و با آنکه اکثریت آن مجلس اصولگرا بود، اما اغلب آنها اصولگرای تعدیل‌یافته بودند و فقط نام اصولگرا را داشتند. 

وی گفت: در مجلس دهم قانون مربوط به برجام به تصویب رسید و مانند بسیاری از اقدامات دیگر نتوانست به موقع تصمیم‌گیری داشته باشد،‌ لذا باید در مجلس یازدهم به سمت تغییر برویم تا امید در مردم زنده شود. 

وی درباره مهمترین برنامه‌اش برای حضور در مجلس یازدهم گفت: مردم از وضع موجود ناراحت و خسته هستند، چرا که مجلس فعلی مرتبط با حل مشکل مردم نیست. 

وی با بیان اینکه بعد از شش سال وعده، رئیس‌جمهور در تلویزیون آمده و خیلی رک و صریح دروغ می‌گوید که هیچ کس باور نمی‌کند و همه هواداران و دوستان آقای روحانی سرشان را پایین می‌اندازند، چرا که او گفته بود من صبح جمعه از افزایش قیمت بنزین مطلع شدم. 

وی گفت: روحانی با رأی مردم بالا آمد و باید تغییر هم با رأی مردم باشد و هیچ راه دیگری جایز نبوده و به نفع مردم نیست؛ روحانی با رأی مردم باید عوض شود و برود.

نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه مردم دو راه دارند یا باید تا 1400 برای تغییر صبر کنند تا یک رئیس‌جمهور پرکار و پرانرژی، مردمی و معتقد به انقلاب و با تیمی پرتلاش بیاید که البته به نظرم غیرممکن است، چرا که هم‌اکنون هم مردم می‌گویند اگر امکان دارد زودتر دولت روحانی تمام شود، ضمن اینکه راه دیگر آن است که مردم در مجلس نمایندگانی را انتخاب کنند که پیشنه، سابقه و عملکرد آنها نشان دهد وقتی این افراد وارد مجلس شوند، می‌توانند وضع موجود را تغییر دهند. 

رسایی گفت: با تغییر مجلس فکر می‌کنم که کار به جای دیگری کشیده نشود و روحانی تصمیم دیگری بگیرد. 

وی گفت:‌ان‌شاءالله با رأی مردم کلید را از آقای روحانی پس خواهیم گرفت؛ کلیدی که هم‌اکنون در دست آقای روحانی است قفل‌ها را بیشتر کرده و همانطور که عراقچی در چند روز پیش اعلام کرد، با تحریم‌ها توهین‌ها و تهدیدها بیشتر شد، امیدوارم که این کلید را از او پس بگیریم و قفل‌هایی که روز به روز بیشتر شده است را باز کنیم تا به امید خدا گشایش ایجاد شود. 

وی تصریح کرد: انتخابات نمایندگان صریح الهجه و آنهایی که اهل معامله نیستند و خجالت نکشیده و دولت از حرف و مطالعات آنها حساب ببرد، بسیار مهم است. 

رسایی درباره شفافیت هزینه‌های انتخاباتی‌اش گفت: در مجلس هشتم و نهم در زمره طراحان و مدافعانی بودم که خواهان اعلام شفاف هزینه‌های انتخاباتی بودیم، ضمن اینکه همواره هم علم این مطالبه را در دست گرفته و این موضوع را درست می‌دانیم. 

وی خاطرنشان کرد: هیچ ابایی از اعلام شفاف هزینه‌های انتخاباتی نداریم، چرا که معتقدم پول کثیف در کار سیاسی‌ بنده نیست، زیرا کسی که دهانش باز است، جیبش باز نیست و اصولاً نمی‌توان هم دهانش باز باشد هم جیبش. / فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر