کد خبر: 75153
A
حمله تند مجتبی جباری به فتح‌الله زاده در حمایت از زرینچه:

این‌هایی که با یک قران می‌خری، با دوزار می‌فروشنت آقای دکتر شوالیه!

مجتبی جباری هافبک پیشکسوت و محبوب استقلالی ها در واکنش به توهین‌ها به جواد زرینچه که ناشی از انتشار فایلی صوتی از علی فتح‌الله زاده درباره این پیشکسوت استقلال بود، واکنشی تند نشان داد.

این‌هایی که با یک قران می‌خری، با دوزار می‌فروشنت آقای دکتر شوالیه!

به گزارش دیده بان ایران؛ به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجتبی جباری با انتشار عکسی از جواد زرینچه در کنار شاهرخ بیانی و مجید نامجو مطلق از تیمی که دو فینال آسیا را در ابتدای دهه ۹۰ میلادی تجربه کرد، به انتقاد از رفتارهای علی فتح الله زاده برای رسیدن به مدیریت استقلال پرداخت و شیوه‌های او برای استفاده از لیدرها در مسیر ایجاد فشار برای بازگشتش را شیوه ای غیر اخلاقی نامید و با ادبیاتی تند به فتح الله زاده تاخت و او را مورد خطاب قرار داد.

او در بخش هایی از این متن که در تصویر می‌خوانید به رفتار علی فتح الله زاده انتقاد کرده و گفته افرادی که با یک قران آنها را می خرید با دو زار شما را خواهند فروخت آقای دکتر شوالیه.

او درحالی این اتهام را به فتح الله زاده زده که اخیرا مدیر پیشین آبی‌ها جلساتی را برای بازگشت به مدیریت این تیم داشته و این اتهام که خودش فایل صوتی علیه زرینچه منتشر کرده باشد را رد کرده و در واکنش به صف کشی با لیدرها و تحریک آنها برای بازگشت به تیم که اتهام همیشگی اش هست هم همواره چنین اتهامی را رد کرده و گفته هواداران خودشان دوستم دارند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر