کد خبر: 75198
A

نقوی حسینی: جز یک آپارتمان هیچ دارایی دیگری ندارم/ ستاد انتخاباتی ام را مردم خودشان اداره می‌کنند

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: کل دارایی بنده یک آپارتمان است و هیچ دارایی نقدی و غیر نقدی دیگری ندارم و کسی نمی‌تواند ادعا کند که نقوی حلالی را حرام کرده و یا یک ریال رانت و امتیازی گرفته‌ است.

نقوی حسینی: جز یک آپارتمان هیچ دارایی دیگری ندارم/ ستاد انتخاباتی ام را مردم خودشان اداره می‌کنند

به گزارش دیده بان ایران؛  سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: نظارت و قانون‌گذاری دو وظیفه مجلس شورای اسلامی است که طبق فرمایش حضرت امام (ره) مجلس عصاره فضایل ملت است و به تعبیر مقام معظم رهبری مجلس با قانون‌گذاری، ریل‌گذاری حرکت دولت را مشخص می‌کند و بر حرکت دولت روی این ریل نظارت می‌کند. مجلس جایگاه بسیار مهمی دارد و ناظر بر دولت و رئیس‌جمهور است.

وی ادامه داد: در این دو وظیفه همچنان تلاش می‌کنیم تا با قانون‌گذاری خوب و نظارت دقیق با استفاده از ابزار تذکر، سؤال و استیضاح، بر عملکرد دولت نظارت کنیم و آن را بر مسیر خودش هدایت کنیم.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس درباره مشکلات و برنامه‌های اجرایی در این حوزه بیان کرد: در حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا بیش از ۱۰۰ پروژه در نظر گرفته‌شده که حدود ۳۰ پروژه مانند شهرستان شدن پیشوا و بیمارستان قرچک به بهره‌برداری رسیده است، برخی نیز مانند متروی تهران به ورامین قرچک و پیشوا حدود ۵۰ درصد اجرا شده است و برخی کمتر از ۲۰ درصد اجرایی شده و نیاز به پیگیری دارد.

نقوی حسینی در پاسخ به سؤال که آیا حاضر هستید هزینه‌های انتخاباتی خود را برای مردم به‌صورت شفاف اعلام کنید افزود: به ستاد انتخاباتی اعلام کردم که مانند سابق امکان هزینه کردن چیزی را ندارم، در واقع مردم خودشان کمک و ستادها را اداره می‌کنند و ما برای هیچ ستاد و مکانی هزینه‌ای تابه‌حال ندادیم.

وی ادامه داد: در دوره گذشته کل هزینه‌های ما چیزی حدود ۲۷۰ میلیون تومان از کمک‌های مردمی به ستاد بود بنابراین حاضرم تمام هزینه‌ها و کمک‌ها را به مردم اعلام کنم.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس در پاسخ به این سؤال که چرا باید مردم دوباره به شما رای دهند؟ گفت: فکر می‌کنم در سه وظیفه نمایندگی یعنی قانون گذاری، نظارت و پیگیری مطالبات موکلانم در منطقه نقش خوبی ایفا کرده‌ام و در اجرای این وظایف هرگز کوتاه نیامده‌ام.

نقوی حسینی افزود: کل دارایی بنده یک آپارتمان است و هیچ دارایی نقدی و غیر نقدی دیگری ندارم. اگر کسی اطلاع دارد که حلالی را حرام کرده یا یک ریال رانت و امتیازی گرفته‌ام، از طرف بنده وکیل است که به مردم اطلاع‌رسانی کند./ فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر