کد خبر: 75316
A

واکنش نقوی حسینی به احتمال میانجیگری ژاپن میان ایران و آمریکا/ ایران کشوری نیست که کسی بتواند آن را محدود و سرکوب کند

سخنگوی کمیسیون امنیت گفت: تقویت روابط ایران با کشور‌هایی مانند ژاپن به آمریکا نشان می‌دهد که ایران کشوری نیست که کسی بتواند آن را محدود و سرکوب کند.

واکنش نقوی حسینی به احتمال میانجیگری ژاپن میان ایران و آمریکا/ ایران کشوری نیست که کسی بتواند آن را محدود و سرکوب کند

به گزارش دیده بان ایران؛  سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سفر رئیس‌جمهور کشورمان به ژاپن اظهار کرد: ژاپن از جمله کشور‌هایی بوده که جزء شرکای سنتی ما به حساب می‌آید و دهه‌های متمادی با ایران همکاری داشته است.

او افزود: در شرایط فعلی که ما تحت تاثیر تحریم‌های ظالمانه آمریکا هستیم تقویت روابط ایران با کشور‌هایی مانند ژاپن به آمریکا نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی ایران کشوری نیست که کسی بتواند آن را محدود و سرکوب کند.

نقوی حسینی با اشاره به احتمال میانجیگری مقامات ژاپن میان ایران و آمریکا بیان کرد: سیاست‌های ایران در این زمینه شفاف و مقتدرانه است لذا ما هیچ نوع مذاکره‌ای در هیچ زمینه‌ای با آمریکا را پذیرا نخواهیم بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت افزود: آمریکایی‌ها باید به تعهدات خود عمل کرده و تحریم‌های ظالمانه‌ای را که خلاف قوانین بین المللی علیه مردم ایران اعمال کرده‌اند، رفع کنند تا شرایط به دوران قبل از برجام برگردد و در غیر این صورت هیچ نوع گفت‌وگویی با آمریکا امکان‌پذیر نخواهد بود./باشگاه خبرنگاران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر