کد خبر: 75447
A

بازجویی از عباس عبدی روی آنتن زنده صداوسیما +فیلم / کدام مجلس "اصلاح طلب بود؟"

عباس عبدی روزنامه نگار، تحلیلگر سیاسی و فعال اصلاح طلب شب گذشته مهمان برنامه عصرانه شبکه افق بود

بازجویی از عباس عبدی روی آنتن زنده صداوسیما +فیلم / کدام مجلس "اصلاح طلب بود؟"

به گزارش دیده بان ایران؛ عباس عبدی روزنامه نگار، تحلیلگر سیاسی و فعال اصلاح طلب شب گذشته مهمان برنامه عصرانه شبکه افق بود و در یک گفت و گویی چالشی با مجری جوان که سعی داشت با سئوال‌های احساسی مصاحبه اش را داغ کند، درباره انتخابات مجلس سخن گفت و نوع نظارت شورای نگهبان در تائید صلاحیت‌ها و دلیل حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات و همچنین دلایل حضور خودش در یک برنامه زنده را به صورت تحلیلی بیان کرد. 

از نکات جالب این گفت و گو پرسش های عجیب و "کیهانی" مجری جوان این برنامه بود که از جمله آن می توان به "اصلاح طلب" بودن مجلس دهم اشاره کرد. این مجری جوان در حالی مجلس دهم را مجلسی اصلاح طلب معرفی کرد که به گواه روزنامه های جریان اصولگرا و تیتر روز یکشنبه 9 اسفند ماه 94؛ این روزنامه ها از پیروزی قاطع اصولگرایان و جریان انقلابی در مجلس دهم خبر داده بودند.

شبکه افق که به نظرمی رسد طی روزهای اخیر و به خصوص آغاز اعتراضات آبان ماه گذشته بنا را بر این گذاشته است که با سیبل قرار دادن برخی اصلاح طلبان، آنها را روی آنتن زنده برنامه های مختلف خود با چالش مواجه کرده و این جریان سیاسی را به عنوان حامیان اصلی دولت حسن روحانی مورد شماتت و مقصر اصلی وضعیت کنونی کشور معرفی کنند.

هرچند به گفته "عباس عبدی" که در همین برنامه عنوان شد میهمان دعوت شده سعی میکند از این فرصتی که معمولا صداوسیما به ندرت در اختیارشان قرار می دهد به نحو احسن استفاده کند اما به نظر می رسد ادبیات زشت و زننده و شبه بازجوی مجری برنامه بیش از آنکه به جذب مخاطب کمک کند باعث ریزش همان اندک تماشاگران برنامه شود.

 

4

 

2

 

3

5

volumeVideo: 7.07M | durationVideo: 00:03:05
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر