کد خبر: 75644
A
بهزاد غلامپور:

امیدواریم خبر بازگشت استراماچونی واقعیت داشته باشد/ رفتار میلیچ به خاطر فشار بازی بود

از این اتفاقات در فوتبال پیش می‌آید، اما هر چه بود، تمام شد و رفت. میلیچ هم در تمرین روز گذشته از همه از جمله من عذرخواهی کرد. رفتار این بازیکن به خاطر فشار بازی بود و برخی مواقع پیش می‌آید که یک بازیکن از کوره در برود.

امیدواریم خبر بازگشت استراماچونی واقعیت داشته باشد/ رفتار میلیچ به خاطر فشار بازی بود

به گزارش دیده بان ایران؛  بهزاد غلامپور، مربی تیم فوتبال استقلال گفت: رفتار میلیچ به خاطر فشار بازی بود و برخی مواقع پیش می‌آید که یک بازیکن از کوره در برود.

پس از پایان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ماشین‌سازی تبریز، هروویه میلیچ، مدافع کروات استقلال به صالح مصطفوی و بهزاد غلامپور به دلیل تعویض خود اعتراض کرد که همین مسئله باعث جر و بحث بین آنها شد.

بهزاد غلامپور،‌ مربی دروازه‌بانان استقلال در واکنش به این مسئله گفت: بحث درگیری نبود و اتفاق درون خانوادگی بود که به خوبی و خوشی به پایان رسید.

وی در ادامه افزود: از این اتفاقات در فوتبال پیش می‌آید، اما هر چه بود، تمام شد و رفت. میلیچ هم در تمرین روز گذشته از همه از جمله من عذرخواهی کرد. رفتار این بازیکن به خاطر فشار بازی بود و برخی مواقع پیش می‌آید که یک بازیکن از کوره در برود.

مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال استقلال درباره آخرین وضعیت بازگشت استراماچونی گفت: ما نیز اخبار مربوط به استراماچونی را در رسانه‌ها می‌بینیم و می‌شنویم. امیدواریم خبر بازگشت او واقعیت داشته باشد./ تسنیم

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر