کد خبر: 75652
A

حکیمی‌پور به علت جرایم مالی رد صلاحیت شده است

مسئول روابط عمومی حزب حاما گفت: حکیمی‌پور به علت آنچه جرایم مالی اختلاس و ارتشا خوانده شده است رد صلاحیت شد.

حکیمی‌پور به علت جرایم مالی رد صلاحیت شده است

به گزارش دیده بان ایران؛ در پی رد صلاحیت افراد شناخته شده جریان اصلاحات از جمله علی شکوری‌راد، آذر منصوری و عماد بهاور، احمد حکیمی‌پور دبیرکل حزب حاما نیز به علت آنچه جرایم مالی خوانده شد، صلاحیتش برای حضور در انتخابات یازدهم توسط هیأت اجرایی احراز نشد.

در پی این موضوع پیام فیض مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی حزب اراده ملت درباره احراز نشدن صلاحیت حکیمی‌پور گفت: در اولین روز از اعلام بررسی صلاحیت‌ها با توجه به اینکه فرمانداری‌ها اعلام کرده بودند فقط به افرادی که رد صلاحیت شده‌اند پیامک و یا نامه ارسال شده است، تصور کردیم آقای حکیمی‌پور با توجه به دریافت نکردن هر نوع پیامی از سوی مراجع ذی‌ربط، تایید شده‌اند، اما متاسفانه در روز پنج‌شنبه ۲۸ آذرماه خبر آمد که ایشان با توجه به ماده ۳۰ بند ۱۱ که محکومیت جرایم مالی اختلاس و ارتشا است، رد صلاحیت شده‌ است.

مسئول روابط عمومی حزب حاما افزود: این در حالی است که پیش از ثبت‌نام بارها از مراجع چهارگانه قانونی استعلام گرفته شده بود و حتی آخرین بار هم که انتخابات خانه احزاب بود استعلام آقای حکیمی‌پور بدون هیچگونه محکومیتی پاسخ داده شد.

وی با بیان اینکه اعلام این بند برای رد صلاحیت ایشان برای ما بهت‌آور بود، گفت: آقای حکیمی‌پور در هیچ دادگاه و مرجع قضایی هیچ نوع محکومیتی ندارد. مراتب اعتراض خود را به این تصمیم که فکر می‌کنیم با دادن اطلاعات غلط بوده روز شنبه به مراجع قانونی همراه با استناد به مدارک لازم اعلام می‌کنیم.

مسئول روابط عمومی حزب حاما تصریح کرد: حزب اراده ملت تلاش می‌کند بستر و زمینه مشارکت حداکثری مردم برای انتخابات را فراهم کند و با نمایندگانی از جنس مردم و پاسخگو در مجلس شورای اسلامی در راستای تامین مطالبات آحاد ملت قدم بردارد./ ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر