کد خبر: 76293
A

واکنش تند زاکانی به اظهارات رئیس جمهور درباره وعده‌های دولت/ روحانی مال جنگ کردن نیست!

داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مگر امام در روزهای بمباران در دوران جنگ تهران را ترک کرد که آقای رییس جمهور وقتی سیل می آید به قشم می روند و وقتی هوا آلوده می شود به شمال کشور مسافرت می کنند.

واکنش تند زاکانی به اظهارات رئیس جمهور درباره وعده‌های دولت/ روحانی مال جنگ کردن نیست!

به گزارش دیده بان ایران؛ علیرضا زاکانی در مراسمی با انتقاد شدید از اظهارات رئیس جمهور گفت: مردم در فشارند مردم در رنج هستن و اقای رئیس جمهور اعلام میکنه که چون امروز عرصه ، عرصه جنگه و وعده های من مربوط به دوران صلح بوده لذا امسال از من انتظار نداشته باشید. این فرافکنی هست این توهین به اندیشه و فهم عمومی مردم و نخبگان جامعه هست. مشکل کجاست ما شرایط جنگی نگرفتیم رئیس جمهور محترم ما مال جنگ کردن نیست.

داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مگر امام در روزهای بمباران در دوران جنگ تهران را ترک کرد که آقای رییس جمهور وقتی سیل می آید به قشم می روند و وقتی هوا آلوده می شود به شمال کشور مسافرت می کنند. نمی شود از رییس جمهوری که گرمای 16 درجه را تحمل نمی کنند و کولر گازی برایشان می گذارند انتظار داشت که از مقاومت مردم صحبت کند. مشکل امروز تحریم در درون کشور است نه تحریم از خارج کشور.

 

 
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر