کد خبر: 76296
A

صدام ایران بازداشت شد!

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از بازداشت قاچاقچی بزرگ، معروف به "صدام" خبر داد.

صدام ایران بازداشت شد!

به گزارش دیده بان ایران؛  سردار احمد طاهری، با اعلام خبر بازداشت یکی از قاچاقیان موادمخدر در چابهار، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اخبار واصله مبنی اینکه قاچاقچی بزرگ و تحت تعقیب پلیس معروف به "صدام" از طریق مرز‌های شرقی کشور وارد استان سیستان و بلوچستان شده. موضوع دستگیری او به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه موادمخدر استان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: این قاچاقچی بزرگ در ۱۰ سال سابقه فعالیت حرفه‌ای در امر ترانزیت و قاچاق مواد افیونی در سطح کشور، با هدایت و رهبری چندین باند مسلح قاچاق موادمخدر، درگیری‌های متعددی با مأموران نیروی انتظامی داشته که بعضاً به مجروحیت و شهادت تعدادی از جان برکفان این نیرو منجر شده است.

وی تصریح کرد: پلیس در چند سال اخیر، در درگیر‌های متعدد با باند‌های مختلف قاچاق تحت هدایت این قاچاقچی در نقاط مختلف استان، بیش از ۵۰ قبضه سلاح سبک و سنگین کشف و چندین خودرو حامل مواد افیونی را توقیف کرده است.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد این قاچاقچی که تحت تعقیب پلیس بود، به کشور‌های افغانستان و پاکستان متواری شده است.

طاهری ادامه داد: تلاش مأموران برای دستگیری این فرد ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل اخباری مبنی بر حضور مجدد او درسطح استان سیستان و بلوچستان و اختفاء او در شهرستان چابهار به دست آمد.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان متذکر شد: پس از وصول این خبر، بلافاصله تیمی از مأموران مجرب پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی موفق شدند مخفیگاه این سوداگر مرگ را در شهرستان چابهار شناسایی کنند.

وی ادامه داد: سرانجام صبح امروز مأموران در یک عملیات ضربتی با ورود به مخفیگاه این قاچاقچی موفق شدند او را به همراه یکی از همدستانش دستگیر کنند.

به گفته این مقام انتظامی، در بازرسی از مخفیگاه متهم، یک دستگاه خودروی تویوتا توقیف و تعدادی سلاح و مهمات کشف شد.

طاهری یادآور شد: مبارزه با قاچاق موادمخدر به عنوان بلایی خانمان‌سوز در اولویت کار پلیس است و نیروی انتظامی در برخورد با سوداگران مرگ از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر