کد خبر: 76305
A

دردسر جدید برای استقلال/ پرونده جدید آبی‌ها در فیفا

هنوز باشگاه استقلال از بحران سرمربی خود خارج نشده که یک پرونده دیگر در دادگاه بین المللی حکمیت ورزش علیه این تیم در حال باز شدن است. سال گذشته بعد از شکایت باشگاه استقلال از سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس به CAS در خصوص سوپر جام، این باشگاه یک وکیل خارجی را در حالی به خدمت گرفت که تاکنون هزینه‌های حق الوکاله او که مبلغی حدود ۴۰۰ میلیون تومان است را پرداخت نکرده است.

دردسر جدید برای استقلال/ پرونده جدید آبی‌ها در فیفا

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ در حالی که هنوز باشگاه استقلال از بحران سرمربی خود خارج نشده، یک پرونده دیگر از سوی وکیل خارجی این باشگاه در دادگاه بین المللی حکمیت ورزش (CAS) در حال باز شدن است.

سال گذشته بعد از شکایت باشگاه استقلال از سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس به CAS در خصوص سوپر جام، این باشگاه یک وکیل خارجی را در حالی به خدمت گرفت که تاکنون هزینه‌های حق الوکاله او که مبلغی حدود ۴۰۰ میلیون تومان است را پرداخت نکرده است.

وکیل سابق باشگاه استقلال در چندین نوبت موضوع را از مدیران قبلی و فعلی باشگاه استقلال پیگیری کرد، اما پاسخی در خصوص دریافت مبلغ مذکور نگرفته است.

او در نامه‌های متعددی که به باشگاه، فدراسیون فوتبال ایران و مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان ارسال کرده اعلام کرده در صورتی که تا تاریخ سوم ژانویه (۱۳ دی ماه) حقوق معوقه‌اش پرداخت نشود، پرونده جدیدی را نزد دادگاه CAS علیه این باشگاه باز خواهد کرد.

این اتفاق می‌تواند پای فیفا را نه تنها به این پرونده باز کند بلکه کل فوتبال ایران را دچار لطمات جدی در حوزه حقوقی خواهد کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر