کد خبر: 76354
A

«نیمه تاریک ماه» با دو بازیگر جدید به صحنه برمی‌گردد

پیش فروش بلیت نمایش «نیمه تاریک‌ماه» به کارگردانی «داود بنی اردلان» از روز دوشنبه، ۹ دی‌ در سایت تیکیت آغاز شده است.

«نیمه تاریک ماه» با دو بازیگر جدید به صحنه برمی‌گردد

به گزارش دیده بان ایران؛ با اضافه شدن «رامونا شاه» و «روزبه حصاری» به ترکیب بازیگران «نیمه تاریک‌ماه»، این نمایش از یکشنبه ۱۵ دی ماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه «ملک» مجددا روی صحنه می‌رود.

بنا بر همین به گزارش پیش فروش بلیت نمایش «نیمه تاریک‌ماه» به کارگردانی «داود بنی اردلان» از روز دوشنبه، ۹ دی‌ در سایت تیکیت آغاز شده و بازیگران آن (به ترتیب حروف الفبا) روزبه حصاری، المیرا دهقانی، بهزادعمرانی، رامونا شاه، سام کبودوند، حسین کشفی اصل و نیکی مظفری هستند.

این نمایش روانشناسانه اجتماعی، پیش از این آبان و آذر ۹۸ در تالار حافظ روی صحنه رفته و با استقبال گسترده تماشاگران در طول ۲۴ اجرا جزو پرفروش‌ترین تئاترهای پاییز امسال بوده است.

داود بنى اردلان، کارگردان «نیمه تاریک‌ماه» کارگردانى نمایش هاى موفق «دوباره اون آهنگو بزن سام» نوشته وودى آلن و «مکاشفات شخصى ۲» را به عهده داشته است. این کارگردان تئاتر، پاییز امسال در تجربه اى متفاوت نمایش‌نامه «نیمه تاریک ماه» را بر اساس فیلمنامه فیلم ایتالیایى «غریبه هاى کامل» اثر پائولو جنووس به نگارش در آورد و روی صحنه برد. به گفته بنی اردلان استقبال گسترده مخاطبان از این نمایش، انگیزه‌ای برای تولید مجدد آن شده‌است.

در خلاصه داستان نمایش آمده: «نیمه تاریک ماه» داستان دغدغه رابطه های این روزهای ماست؛ اقتباسی از فیلم ایتالیایی «غریبه های تمام عیار » و حکایت چند زوج جوان است که برای شام دور هم جمع می شوند. همه آنها تا شب مهمانی، تصورشان بر این است که زندگی کامل و عاشقانه‌ای دارند، اما...

دیگر عوامل اصلی نیمه تاریک ماه، عبارتند از:

تهیه‌کننده و کارگردان: داود بنی اردلان

مجری طرح: لیلاجعفری (پن استودیو)، 

دستیار یک کارگردان و برنامه ریز: ایمان یزدی

مدیر رسانه و مشاور تبلیغات: فرنوش آبا

تیزر: پن استودیو

گرافیست: نیما فراهانی

عکاس: شیرین جهان‌زاده، راضیه بنی اردلان

مدیر صحنه: ابوذر نعمتی

مجری دکور: موسسه تخصصی و طراحی و ساخت کوازینگو

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت tik8.com مراجعه کنند.

WhatsApp Image 2020-01-01 at 2.07.45 PM(4)

 

 

WhatsApp Image 2020-01-01 at 2.07.45 PM(2)

WhatsApp Image 2020-01-01 at 2.07.45 PM(1)

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر