کد خبر: 76396
A

بنویسید شبکه افق، بخوانید ستادِ پایداری‌ها/ لااقل به جای آباژور از گل رز استفاده می کردید!

شب گذشته سید محمود نبویان که اتفاقاً کاندیدای مجلس یازدهم هم شده است، در اقدامی عجیب در شبکه افق حضور پیدا کرد و در مورد مسائل سیاسی حال و آینده کشور صحبت کرد.

بنویسید شبکه افق، بخوانید ستادِ پایداری‌ها/ لااقل به جای آباژور از گل رز استفاده می کردید!
به گزارش دیده بان ایران؛ در حالیکه تنها چند ماه به برگزاری انتخابات مجلس یازدهم باقی مانده و است حضور نامزدهای انتخابات در رسانه ملی باید ممنوع باشد و یا اینکه اگر هم دعوت شدند مدل آباژور (اینجا) باید در این رسانه پر بیننده (اینجا) حضور بهم رسانند اما شب گذشته سید محمود نبویان که اتفاقاً کاندیدای مجلس یازدهم هم شده است، در اقدامی عجیب در شبکه افق حضور پیدا کرد و در مورد مسائل سیاسی برای بینندگان برنامه صحبت کرد.

هر چند طی سالهای گذشته بارها و بارها در رسانه های مختلف نوشته شده است که این رسانه ملی، نه تنها ملی نیست بلکه در حد و اندازه های یک جبهه سیاسی تنزل پیدا کرده اما به مسئولان سازمان عریض و طویل صداوسیما توصیه می شود حالا که علاقه زیادی برای دخالت در نحوه تشخیص و انتخاب مردم برای تعیین نماینده مجلس آینده را دارند بهتر است برای تلطیف فضا لااقل برای همدردی با چند نامزد باقی مانده اصلاح طلبان اگر از آباژور استفاده نمی کنند لااقل از گل رز برای سانسور رخ نامزد محترم دعوت شده استفاده کنند.تا برابری حداقلی رعایت شود. باقی بقای شما!

 

*تحریریه دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر