کد خبر: 76420
A

فتح‌الله‌زاده با جانشین استراماچونی مذاکره کرد!/ جانشین استرا هم ایتالیایی است

پس از گذشت سه روز از مذاکره بین نمایندگان باشگاه استقلال و وکیل استراماچونی، باشگاه استقلال در بیانه ای اعلام کرد که دیگر با استراماچونی کار نمی کند.فتح الله زاده چند روزی است که راهی ترکیه شده و به نظر می رسد این سفر برای مذاکره با گزینه جانشینی استراماچونی است. غیبت فتح الله زاده در گروه مذاکره کننده با استراماچونی عجیب بود آن هم در شرایطی که عضو هیات مدیره استقلال به هواداران قول داده بود که مربی ایتالیایی را برگرداند. اما شاید جالب باشد که بدانید، درست در روزهایی که هیات استقلالی در حال مذاکره با استراماچونی بود، فتح الله زاده در ترکیه حضور داشت و با گزینه جانشینی مربی ایتالیایی مذاکره کرد و به توافق رسید تا اگر نتیجه مذاکرات با استراماچونی منفی بود، بلافاصله به عنوان جانشین او معرفی شود. نکته جالب توجه اینکه گزینه جانشینی استراماچونی هم یک مربی ایتالیایی است.


فتح‌الله‌زاده با جانشین استراماچونی مذاکره کرد!/ جانشین استرا هم ایتالیایی است

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ پس از گذشت سه روز از مذاکره بین نمایندگان باشگاه استقلال و وکیل استراماچونی، باشگاه استقلال در بیانه ای اعلام کرد که دیگر با استراماچونی کار نمی کند.فتح الله زاده چند روزی است که راهی ترکیه شده و به نظر می رسد این سفر برای مذاکره با گزینه جانشینی استراماچونی است.

غیبت فتح الله زاده در گروه مذاکره کننده با استراماچونی عجیب بود آن هم در شرایطی که عضو هیات مدیره استقلال به هواداران قول داده بود که مربی ایتالیایی را برگرداند.

اما شاید جالب باشد که بدانید، درست در روزهایی که هیات استقلالی در حال مذاکره با استراماچونی بود، فتح الله زاده در ترکیه حضور داشت و با گزینه جانشینی مربی ایتالیایی مذاکره کرد و به توافق رسید تا اگر نتیجه مذاکرات با استراماچونی منفی بود، بلافاصله به عنوان جانشین او معرفی شود. نکته جالب توجه اینکه گزینه جانشینی استراماچونی هم یک مربی ایتالیایی است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر