کد خبر: 76525
A

کدام دانشگاه‌ها در روز تشییع پیکر سردار سلیمانی تعطیل است؟+ اسامی

برخی از دانشگاه ها و مدارس در تهران و شهرستان ها در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه تعطیل شده است

کدام دانشگاه‌ها در روز تشییع پیکر سردار سلیمانی تعطیل است؟+ اسامی

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ موسسات و دانشگاه‌های غیرانتفاعی تهران روز دوشنبه ۱۶ دی ماه به دلیل شرکت دانشجویان در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار قاسم سلیمانی تعطیل هستند.

نوبت بعدازظهر دانشگاه‌های غیرانتفاعی استان اصفهان، امروز به دلیل برگزاری مراسم ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی تعطیل است.

در حال حاضر استان‌ها نیز بنا بر تصمیمات مقامات محلی برای بزرگداشت سردار بزرگوار اسلام جلسه برگزار می‌کنند، براین اساس با اعلام استان‌ها، روزهای تعطیل به دانشگاه‌ها ابلاغ می‌شود تا در روز مذکور دانشگاه را تعطیل کنند و دانشجویان بتوانند در مراسم بزرگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی شرکت کنند.

بر این اساس امتحانات روز دوشنبه دانشجویان در روز آخر امتحانات برگزار خواهد شد.

تغییر امتحانات واحدهای دانشگاه آزاد در برخی استان‌های کشور

براساس بخشنامه محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به تمام رؤسای استانی دانشگاه آزاد اسلامی و واحد‌های جامع مستقل، امتحانات استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی در روز یکشنبه ۱۵ دی برگزار نمی‌شود و به روز پس از آخرین امتحان (با نظر رئیس استان) منتقل می‌شود.

امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های تهران، قم، البرز، مازندران و مرکزی در روز دوشنبه ۱۶ دی برگزار نمی‌شود و با نظر رئیس استان، به روز پس از آخرین امتحان منتقل می‌شود.

همچنین امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان و هرمزگان در روز سه‌شنبه ۱۷ دی برگزار نخواهد شد و به روز پس از آخرین امتحان (با نظر رئیس استان) منتقل می‌شود.

در این بخشنامه تأکید شده که سایر استان‌ها با پیشنهاد شورای فرهنگی مرکز استان می‌توانند برای شرکت در مراسم تشییع و جابجایی امتحانات در چارچوب یاد شده برنامه‌ریزی کنند.

لغو امتحانات دانشگاه علامه طباطبایی

امتحانات روز دوشنبه، ۱۶ دی ماه دانشگاه علامه طباطبایی به روز پنجشنبه ۱۹ دی ماه موکول شد.

دانشگاه الزهرا (س) در روز دوشنبه تعطیل شد

مطابق اعلام دانشگاه الزهرا (س) تمام کلاس‌های آموزشی این دانشگاه در روز دوشنبه ۱۶ دی ماه ۹۸ تعطیل است.

دانشگاه الزهرا (س) به منظور رفاه حال دانشجویان خوابگاهی درحال برنامه‌ریزی است تا نسبت به اعزام دانشجویان علاقمند به شرکت در مراسم تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اقدام کند.

پردیس مرکزی دانشگاه تهران صبح دوشنبه تعطیل شد

واحدهای مستقر در پردیس مرکزی دانشگاه تهران در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی در روز دوشنبه صبح تعطیل است و با هماهنگی اساتید کلاس های جبرانی، عصر همان روز یا تا پایان هفته می تواند برگزار خواهد شد.

دانشگاه‌های خوزستان یکشنبه تعطیل شد

دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و مدارس اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در نوبت صبح یکشنبه تعطیل شدند.

امتحانات دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران لغو شد

همه امتحان های روز دوشنبه دانشگاه علوم پزشکی ایران لغو و زمان متقضی به دانشجویان اعلام خواهد شد و غیبت دانشجویان شرکت کننده در  مراسم تشییع شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در روز دوشنبه موجه است.

کلاس‌های دانشگاه خواجه نصیر تعطیل شد

کلاس های آموزشی دانشگاه خواجه نصیر در روز دوشنبه همزمان با مراسم تشییع شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در تهران تعطیل شد.

لغو امتحانات  دانشکده‌های فنی و حرفه ای در چهار استان

امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشکده‌های های فنی و حرفه‌ای دختران شریعتی، ولیعصر (عج)، پسران انقلاب اسلامی و شمسی پور تهران در روز دوشنبه، ۱۶ دی ماه با عنایت به برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی در روز دوشنبه لغو و در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

مراکز دانشگاه فنی و حرفه‌ای مشهد و استان خوزستان در روز یکشنبه، ۱۵ دی ماه و مراکز استان کرمان در روز سه‌شنبه، ۱۷ دی ماه تعطیل شدند.

لغو امتحانات دانشگاه پیام نور در سه روز آینده

محمد رضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور گفت: امتحانات در کلیه مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور برای تسهیل شرکت دانشجویان در مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی و مراسمی که به مناسبت شهادت این سردار سرفراز برگزار می شود، در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه در سراسر کشور لغو خواهد بود.

زمانی افزود: با توجه به اینکه آزمون های پایان ترم دانشگاه پیام نور به صورت متمرکز و همزمان در سراسر کشور برگزار می شود، لذا به منظور فراهم کردن امکان شرکت تمامی دانشجویان این دانشگاه در مراسم تشییع پیکر شهید بزرگوار، سردار قاسم سلیمانی، کلیه امتحانات در این سه روز برگزار نمی شود.

وی تصریح کرد: بنا به تصویب هیات رئیسه، بخش های اداری دانشگاه پیام نور در سراسر کشور بر اساس اعلام نظر استانداری ها دایر و یا تعطیل خواهند بود و امتحانات روزهای لغو شده، پس از ایام امتحانات برگزار و زمان برگزاری، تاریخ و ساعت آن متعاقبا اعلام می شود.

مراکز علمی کاربردی استان تهران دوشنبه تعطیل است

مختار جلالی جواران معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: مراکز علمی‌کاربردی استان تهران در روز دوشنبه تعطیل خواهد بود و با توجه به اینکه هنوز امتحانات دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز نشده است اما مراکز موظف هستند برای تعطیلی روز دوشنبه کلاس جبرانی برگزار کنند.

غیبت موجه برای دانشجویان دانشگاه فردوسی در روز یکشنبه

بنا بر تصمیم رئیس دانشگاه فردوسی مشهد برای تمام دانشجویان شرکت کننده در مراسم تشییع سردار سلیمانی در روز یکشنبه غیبت موجه در نظر گرفته می شود.

انتهای پیام/

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر