کد خبر: 76535
A

ترامپ: در صورت عملی شدن تهدیدها، ۵۲ مکان در ایران هدف قرار می گیرد

دونالد ترامپ در رشته توییتی درباره برنامه اش برای حمله به اهدافی در ایران نوشت : 52 مکان را در ایران در نظر دارد که در صورت اقدام ایران علیه آمریکا، به آنها حمله خواهد کرد. وی مدعی شده : ۵۲ سایت ایرانی -به نمایندگی از ۵۲ گروگان آمریکایی که سال‌ها پیش توسط ایران گروگان گرفته شدند- هدف قرار می‌گیرند. ترامپ در توییت خود ادعا کرده است اهدافی که برای حمله در نظر گرفته‌اند "بعضی به شدت سطح بالا و برای ایران و فرهنگ ایرانیان بسیار مهم هستند" و به گفته او حمله به آنها "به سرعت و با شدت" انجام می‌شود.

ترامپ: در صورت عملی شدن تهدیدها، ۵۲  مکان در ایران هدف قرار می گیرد

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ دونالد ترامپ در این رشته توییت با اشاره به وعده مقامات کشورمان برای پاسخ دادن به جنایت آمریکا در ترور سردار سلیمانی آورده است: ایران با جسارت زیاد درباره حمله به منافع آمریکا سخن می‌گوید، اگر ایران به هر آمریکایی یا منافع آمریکایی حمله کند ۵۲ سایت ایرانی -به نمایندگی از ۵۲ گروگان آمریکایی که سال‌ها پیش توسط ایران گروگان گرفته شدند- هدف قرار می‌گیرند.

او با بیان این ادعا که سردار سلیمانی برای انجام یک حمله به منافع آمریکا برنامه ریزی می‌کرد، در سخنانی گستاخانه آورده است: ایران برای سال‌ها هیچ چیز به جز مشکلات نبوده است.

ترامپ در توییت خود ادعا کرده است اهدافی که برای حمله در نظر گرفته‌اند "بعضی به شدت سطح بالا و برای ایران و فرهنگ ایرانیان بسیار مهم هستند" و به گفته او حمله به آنها "به سرعت و با شدت" انجام می‌شود.

او در پایان گفته است: ایالات متحده هیچ تهدیدی نمی‌خواهد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر