کد خبر: 76538
A

علی لاریجانی خطاب به ترامپ: جنایت بزرگی مرتکب شدید

رئیس مجلس شورای اسلامی ترور سردار سلیمانی را جنایتی هم‌ردیف کودتای ۲۸ مرداد و سرنگونی هواپیمای مسافربری در سال ۶۹دانست و گفت:شهادت او شوک عجیبی به ملت‌های منطقه وارد کرد.

علی لاریجانی خطاب به ترامپ: جنایت بزرگی مرتکب شدید

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ علی لاریجانی در نطق پیش از دستور خود در اولین جلسه علنی مجلس بعد از به شهادت رسیدن سردار سلیمانی گفت: حادثه تکان‌دهنده روز جمعه یک‌باره شرایط منطقه و جهان را تغییر داد و شهادت مجاهد نستوه حاج قاسم سلیمانی و همراهانش، ملت ایران را به سوگ نشاند.

وی افزود: این شهید بزرگوار ۴۰ سال در راه انقلاب اسلامی و امنیت ملت ایران، یکسره در مجاهدت بود و از ابتدای جوانی در دفاع‌مقدس حضور فعالی داشت و از فرماندهان شجاعی بود که در اکثر عملیات مهم کشور نقش پیشرو داشت.

لاریجانی با بیان اینکه سردار سلیمانی در دفاع از امنیت منطقه، بدیل نداشت، خاطرنشان کرد: همگان رشادت‌های این سرباز ولایت را در سرکوب‌ تروریست‌های داعش مشاهده کردند.

اهم اظهارات رئیس مجلس را بخوانید؛ سردار سلیمانی 

*سردار سلیمانی نقش بی نظیری در سرکوب تروریست‌های داعش داشتند. ایشان بنا به درخواست دولت‌های عراق و سوریه به کمک مردم این کشورها شتافت و با طراحی دقیق شر تروریست‌ها را از سر مردم منطقه زدود. 

* سلیمانی مرد بزرگی در تاریخ ایران و منطقه است و به همین دلیل شهادت او به ملت‌های منطقه شوک عجیبی وارد کرد.

*{خطاب به رییس جمهور آمریکا}: آقای ترامپ شما جنایتی بزرگ مرتکب شدید؛ هم‌ردیف جنایت کودتای ۲۸ مردادماه و سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر