کد خبر: 76676
A
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) :

حاج قاسم سلیمانی حامل پیام روحانی بود

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) در پی شهادت سردار سلیمانی با بیان اینکه مردم نشان دادند حرکت حاج قاسم و جبهه مقاومت را قبول دارند، تصریح کرد: آمریکا در آینده نه چندان دور سیلی خواهد خورد.

حاج قاسم سلیمانی حامل پیام روحانی بود

به گزارش دیده بان ایران؛ فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) در پی شهادت سردار سلیمانی با بیان اینکه مردم نشان دادند حرکت حاج قاسم و جبهه مقاومت را قبول دارند، تصریح کرد: آمریکا در آینده نه چندان دور سیلی خواهد خورد.

سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) گفت: متاسفانه آمریکا چند سال است بیش از گذشته بی‌تفاوتی و بی‌دقتی خودش در ارتباط با موضوع بین‌الملل را عیان کرده است.

وی با بیان اینکه اخیرا کاری که‌ آمریکایی‌ها کردند زیر پا گذاشتن تمام اصول حقوق بین‌الملل است، بیان داشت: آمریکایی‌ها علیرغم اینکه مدعی قانون‌مداری و ترویج آن در کل دنیا هستند دروغشان ثابت و مشخص شد به قانون هیچ اعتقادی ندارند؛ آنها دنبال یک اعتقاد به‌عنوان دهکده جهانی هستند که هر چه خودشان خواستند انجام دهند و آن را تبدیل به قانون جنگل کنند.

این فرمانده ارشد سپاه افزود: امروز ما در دنیا می‌بینیم همه مردم دنیا حتی کشورهای هم‌پیمان آمریکا از بدعهدی، بی‌قانونی و بی‌تفاوتی آمریکا نسبت به حقوق بین‌الملل ناراحت هستند اما متاسفانه به دلیل ضعف و عدم استقلالی که دارند، نمی‌توانند آن را ابراز کنند.

یزدی یادآور شد: آمریکا با این اقدامش نشان داد به حقوق بین الملل هیچ اعتقادی ندارد اما در آینده نه چندان دور حتما سیلی این کارش را خواهد خورد و ما به عنوان دفاع مشروع پاسخ این اقدام آنها را خواهیم داد.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله با بیان اینکه کار آنها بر خلاف حقوق بین‌المللی بود، گفت: سردار سلیمانی به عنوان یک مقام رسمی که حامل پیام رئیس‌جمهور کشورمان برای رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر عراق بود به این کشور سفر کرده بود که او را ترور کردند.

وی ادامه داد: آنها مدعی هستند علیه تروریسم مبارزه می‌کنند اما نشان دادند خودشان مروج تروریسم هستند و آنها تروریسم دولتی را در گذشته پایه‌گذاری کرده و هنوز هم آن را ادامه می‌دهند.

این سپاهی ارشد درباره شهادت سردار سلیمانی و مناسبات منطقه، بیان‌ کرد:‌ راهی که حاج قاسم می‌رفت ماندنی است و ادامه پیدا خواهد کرد؛ مناسبات و مسائل منطقه به شکل گذشته ادامه پیدا خواهد کرد.

یزدی تاکید کرد: مردم در تشییع پیکر شهدای مقاومت نشان دادند که حرکت حاج قاسم و جبهه مقاومت را قبول دارند و در تشییع پیکر او مشخص شد مردم در کشورهای سوریه، عراق، یمن، افغانستان و ایران چگونه از راهی که شهید سلیمانی برای جبهه مقاومت تبیین کرده است، دفاع می‌کنند.

فرمانده ارشد سپاه با بیان اینکه در این مسیر کوتاهی و تعللی نخواهد بود، گفت: این اقدام دشمنان نابخردانه و احمقانه‌ بود اما باعث شد که جبهه مقاومت مستحکم و متحد‌تر شود و حتما بابت این اقدامش قانون شکنانه‌شان سیلی بر گوش آنها خواهد خورد./ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر