کد خبر: 76792
A

نماینده ولی فقیه در سپاه: شهادت سردار سلیمانی معجزه کرد

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ابراز اینکه تو می‌دانستی شهادتت نیز خدمت به اسلام است گفت: زمان و مکان استجابت دعا را می‌دانست و اولین خواسته او شهادت و رسیدن به خدا بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه: شهادت سردار سلیمانی معجزه کرد

به گزارش دیده بان ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی صبح امروز در آئین یادبود سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید سرتیپ پورجعفری که با حضور خانواده‌های معظم این دو شهید بزرگوار در مصلی بزرگ امام علی(ع) کرمان برگزار شد خطاب به شهید بزرگوار سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: بعد از شهادتت متوجه شدیم که تو هدف بزرگ‌تری داشتی.

او با بیان اینکه نه تنها دلتنگ همرزمان شهیدت بودی که می‌دانستی با شهادتت وضعیت دیگری رقم خواهد خورد افزود: شهادت حاج قاسم باعث اتحاد مسلمانان جهان شد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ابراز اینکه تو می‌دانستی شهادتت نیز خدمت به اسلام است گفت: زمان و مکان استجابت دعا را می‌دانست و اولین خواسته او شهادت و رسیدن به خدا بود.

وی با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی گفتمان انقلاب اسلامی بود و مکتب ایستادگی در برابر ظلم را گسترش داد و جبهه انقلاب و جبهه مقاومت مستحکم‌تر شد افزود: امروز نقطه آغاز فروپاشی آمریکا است و از جایی که سربازان اسلام را به شهادت رساندند ضربه خوردند.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه آمریکا بداند که شهید سلیمانی از سردار سلیمانی زنده‌تر است و امروز انتقام شهادت ناجوانمردانه او شروع شد گفت: اگر رهبر معظم انقلاب داغدار شد اما جبهه ولایت قوی‌تر شده و شهادت او معجزه کرد.

او با اشاره به اینکه حیات جدیدی در میان امت اسلام ایجاد شده است بیان کرد: امروز جبهه دشمن در هم شکست و هیچ آمریکایی در منطقه امنیت ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ترامپ بیشترین ظلم را به مردم خود کرده و به حیثیت آمریکا ضربه زد عنوان کرد: امروز هیچ آمریکایی در منطقه خاورمیانه امنیت ندارد.

او با ابراز اینکه به تعبیر سید حسن نصرالله ترامپ به اندازه کفش حاج قاسم سلیمانی هم ارزش ندارد گفت: ریشه کفر و استکبار را می‌کنیم و آرزوی حاج قاسم سلیمانی را برآورده خواهیم کرد.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم سبب شد هدف و آرمان او تقویت شود یادآور شد: همانطور که تهرانی‌مقدم شهید شد و فناوری موشکی ما متوقف نشد و امروز با همان موشک‌ها استکبار را زدیم.

او با اشاره به اینکه حاج قاسم‌ها نیز راه حاج قاسم عزیز را ادامه می‌دهند گفت: حاج قاسم انسان‌هایی را تربیت کرد که با الگوگیری از او اجازه نمی‌دهند هیچ استکباری در دنیا امنیت داشته و خواب راحت بکند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه حضور مردم فقط برای تسلیت نبود و آمدند که حیات بگیرند و بگویند که ما رهرو راه حاج قاسم هستیم افزود: نخستین ویژگی حاج قاسم این بود که سربازی ولایت بود و همین ویژگی او را به این جایگاه رساند و در قلب مردم جا گرفت.

او با عنوان اینکه در درک مواضع مقام معظم رهبری و هم در عمل به آنها باید مانند حاج قاسم باشیم گفت: بارها از نزدیک دیده‌ام که حاج قاسم می‌گفت "از آنجا که نظر آقا این است من توضیح دیگری ندارم و در جایگاهی نیستم که بخواهم صحبت کنم".

حاجی‌صادقی با بیان اینکه از پیروزی‌های مکرر جبهه انقلاب بیش از همه شاهد هستیم و مطالبه مردم عزادار حاج قاسم نیز همین است افزود: دیروز تعدادی از مردم در مراسم تشییع جان خود را از دست دادند و که این نیز در مسیر عبادت و جهاد و در جهت تایید آن بود.

وی با عنوان اینکه نخستین خواسته حاج قاسم رسیدن مردم به مطالبه به حق آنهاست گفت: حاج قاسم غرق در عبودیت خدا بود و خدا او را بزرگ کرد و هر که به‌دنبال بالابردن این عظمت است برای خدا کار کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه حاج قاسم به‌دنبال نشان دادن خودش نبود و همه کارهای او برای رضایت خدا و در اخلاص بود افزود: ویژگی جامعیت حاج قاسم بسیار اهمیت دارد.

وی با اشاره به اینکه معنویت او باعث نشد از سیاست جا بماند و سیاست او نیز باعث نشد از معنویت دور بماند گفت: در جایی دو نفره تنها بودیم و درد و دل کردیم گفت "چرا ما تقوا یادمان رفته و وقتی وارد عرصه سیاسی و انتخابات می‌شویم یادمان می‌رود دروغگویی حرام است".

حاجی‌صادقی با بیان اینکه ای کسانی که در عرصه انتخابات وارد شده‌اید و دم از حاج قاسم می‌زنید بدانید سیاست حاج قاسم سراسر معنویت بود و تقوا را رعایت کنید افزود: حاج قاسم نگاه جامعی به جهان اسلام داشت و از عالم اسلام سخن می‌گفت.

وی با اشاره به اینکه هر جا استکبار حضور داشت حاج قاسم را مقابل خودش می‌دید افزود: توانمندی و قدرت مدیریت او در صحنه‌های سخت بی‌نظیر بود و در روزهایی که خیلی‌ها قدرت ایستادن و تصمیم‌گیری بزرگ نداشتند، حاج قاسم بود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در عملیات مهران فرمانده قرارگاه گفت "کدام یک از شما فرماندهان تیپ می‌توانید در ارتفاعات قلاویزان عملیات کنید" افزود: هیچ کدام اعلام آمادگی نکردند اما حاج قاسم بلند شد و گفت "دو گردان دارم که گریه می‌کنند و او به معنویت سربازانش افتخار می‌کرد".

وی با اشاره به اینکه در دفاع از حق، بصیرت داشت   و از عدم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گلایه‌مند بود گفت: یکی از مطالبات او این است که در مقابل منکرات در جامعه بی‌تفاوت نباشیم.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه تکلیف‌گرایی و وظیفه‌شناسی از ویژگی‌های حاج قاسم بود افزود: ساده‌زیستی حاج قاسم را ببینید، او از قید و بند دنیا آزاد بود و ملک او آخرت بود.

وی با عنوان اینکه حاج قاسم ضد دنیا نبود اما روحیه حسینی و انقلابی داشت و دنیا را برای رسیدن به خدا می‌دانست افزود: حاج قاسم هم با حیاتش به اسلام خدمت کرد و هم با شهادتش حیاتی جدید برای اسلام ایجاد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مستکبران عالم بدانند از روز شهادت حاج قاسم مرگ تدریجی شما سرعت بیشتری گرفته است گفت: هر کدام از ما شما را در گوشه‌ای از این دنیا ببینیم به‌عنوان تکلیف شرعی ریشه شما را می‌خشکانیم.

او با اشاره به اینکه حاج قاسم سنگ در دست فلسطین را به موشک تبدیل کرد افزود: دیوار دور اسرائیل دیگر به هیچ دردی نمی‌خورد و گریه‌های امروز بر حاج قاسم مانند گریه‌های حضرت زینب(س) برای دشمن ویران‌کننده است./ تسنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر