کد خبر: 76802
A

اژه‌ای: اگر آمریکا از منطقه خارج نشود آرامش نخواهد داشت

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه اگر آمریکا از منطقه خارج نشود آرامش نخواهد داشت، بیان کرد: معاونت بین‌الملل قوه‌قضاییه ترور سردار سلیمانی را پیگیری حقوقی می‌کنند.

اژه‌ای: اگر آمریکا از منطقه خارج نشود آرامش نخواهد داشت

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه در حاشیه هیئت دولت در پاسخ به سوالی درباره حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی در عراق گفت: دوره بزن و در رو مدت‌ها پیش تمام شده و اگر چنانچه جمهوری اسلامی ایران کوچکترین تجاوزی به منافع و سرزمینش شود، همانطور که نشان داد، به شدت مقابله می‌کند.

وی ادامه داد: اگر آمریکا مجددا جنایتی را مرتکب شود، اقدامات شدیدتری در پی خواهد داشت و اعتقاد دارم آمریکا این مسأله را فهمیده است ولو اینکه خود را به تجاهل و نفهمی بزند.

 اژه‌ای اظهار داشت: آمریکا باید کلا از منطقه خارج شود و اگر خارج نشود هیچ آرامشی را در شبانه روز نخواهد داشت و هر روز و هر شب باید منتظر اقدامی علیه خود و نیروهایش باشد.

محسنی اژه‌ای  در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر پیگیری‌های ترور سردار سلیمانی از سوی قوه قضاییه در مجامع بین‌المللی گفت: اکنون معاونت بین‌الملل قوه‌قضاییه و دادستان کل کشور موضوع را پیگیری می‌کنند و بطور قطع اقدام آمریکا خلاف موازین بین المللی بوده است؛ اقدام آنها ترور و از نظر حقوقی بطور قطع قابل تعقیب است.

وی ادامه داد: ترامپ به اقدام خود اعتراف کرده و گفته است که با دستور او این اقدام انجام شده و این مسأله از منظر قوانین داخلی نیز قابل پیگیری است./ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر