کد خبر: 76840
A

رییس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح: آمریکا منتظر ضربه های بعدی سپاه پاسداران باشد

سردار سرتیپ عبدالله عراقی رییس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمریکا بداند ایران انتقام سختی از او خواهد گرفت و منتظر ضربه‌های بعدی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشد.

رییس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح: آمریکا منتظر ضربه های بعدی سپاه پاسداران باشد

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ سردار سرتیپ عبدالله عراقی شامگاه چهارشنبه در یادواره ۳۲۰ شهید شهرستان اردستان و گرامیداشت یاد شهید سپهبد سلیمانی و سایر هم‌رزمانش در مسجد موسی بن جعفر (ع) اردستان تصریح کرد: سپاه بازوان قدرتمند، نیروی توانمند، مطیع رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و خادم مردم شهیدپرور ایران اسلامی است که انتقام خون این شهیدان را خواهد گرفت و اولین ضربه را امروز به آمریکای جنایتکار وارد ساخت.

وی با اشاره به ویژگی‌های  شهید سپهبد سلیمانی بیان کرد: من افتخار هم‌رزمی با این شهید را در دوران دفاع مقدس را داشتم و باهم با دشمن بعثی می‌جنگیدیم؛ او فردی خالص و بی‌ادعا اما با تدبیر و رزمنده‌ای با تفکر و با برنامه بود.

وی یادآور شد: هنگامی که حاج احمد کاظمی به شهادت رسید، شب‌های جمعه سر مزار ایشان حاضر می‌شد؛ ۲ ساعت کنار قبور شهدا می‌نشست و قرآن می‌خواند، طلب شهادت می‌کرد و نذر می‌کرد که به شهادت برسد.

عراقی تاکید کرد: این مومنان که عهد و پیمان صادقانه با خدا بستند، با شهادت خود نذرشان را ادا کردند.

وی با اشاره به سخنان امروز رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم گفت: ایشان سخنان مهمی در مورد حاج قاسم داشتند؛ این مرد بزرگ یکی از فرماندهان برجسته و با فکر جبهه‌ها بود که دشمن از نامش به وحشت می‌افتاد، در دفاع مقدس با حاج احمد کاظمی جنگ را هدایت می‌کردند و تاکتیک تصرف مقر لشکر ۱۱ عراق را این ۲ نفر طراحی کردند و با همه موانعی که عراق ایجاد کرده بود، آن را به تصرف درآوردند.

رییس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: شهید سپهبد سلیمانی ۲۲ سال فرمانده لشکر قدس بود؛ کسی بود که در دل‌ها نفوذ می‌کرد، مردی با تدبیر با دیدگاه جهانی و راهبردی و توان عملیاتی بالا، در دیدگاه تاکتیکی صاحب نظر بود و به نظر دیگران احترام می‌گذاشت و از آن استفاده می‌کرد.

به گفته وی، ابهتی که خدا از حاج قاسم در دل دشمن انداخته بود، آنها را چنان وحشت زده کرده بود که جرات روبه‌رو شدن با او را نداشتند.

عراقی افزود: این شخص کسی بود که با درایت و مدیریت هم‌زمان نیروهای دیگر کشورهای اسلامی را در جنگ ضد دشمن وارد و حدود شرعی را هم رعایت می‌کرد و از سویی با رزمندگان چنان انس داشت که همه او را عزیز می‌داشتند و در رکابش خالصانه می‌جنگیدند.

وی همچنین اظهار کرد: شهید سلیمانی در اوج اختیاری که از مقام معظم رهبری داشت، کسی را ناراحت نمی‌کرد؛ در اطاعت از آقا بسیار معتقد و وفادار بود و هرچه می‌گفتند، اطاعت می‌کرد که چنین فردی لیاقتش شهادت بود.

رییس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: اثربخشی شهادت او کمتر از زنده بودنش نیست، شهدا زنده هستند و جامعه را هدایت می‌کنند که حضور میلیون‌ها نفر در تشییع جنازه این مرد بزرگ بی‌نظیر و کوبنده برای دشمن و نابودکننده توطئه‌ها خواهد بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر