کد خبر: 76842
A

سعید لیلاز : آمریکا بدنبال" یا جنگ یا مذاکره است" اما ایران" نه جنگ نه مذاکره" را می خواهد

ت:از کودتای 28 مرداد تاکنون، ایالات متحده امریکا در عمل نشان داده که نه به ‌دنبال میانه‌روی در ایران است و نه طرفدار دموکراسی. هرگز ایالات متحده در ایران به ‌دنبال میانه‌روی و دموکراسی نبوده و تنها با ایجاد ترور و تشنج سعی داشته ایران را چه داخل و چه در منطقه، به‌سمت رادیکالیسم سوق دهد؛ چرا که منافع ایالات متحده در رادیکالیزم ایران است و همین دلیل است که باید با اهداف امریکا در سوق دادن ایران به سوی رادیکالیزم مبارزه کنیم.

سعید لیلاز : آمریکا بدنبال" یا جنگ یا مذاکره است" اما ایران" نه جنگ نه مذاکره" را می خواهد

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ از کودتای 28 مرداد تاکنون، ایالات متحده امریکا در عمل نشان داده که نه به ‌دنبال میانه‌روی در ایران است و نه طرفدار دموکراسی. هرگز ایالات متحده در ایران به ‌دنبال میانه‌روی و دموکراسی نبوده و تنها با ایجاد ترور و تشنج سعی داشته ایران را چه داخل و چه در منطقه، به‌سمت رادیکالیسم سوق دهد؛ چرا که منافع ایالات متحده در رادیکالیزم ایران است و همین دلیل است که باید با اهداف امریکا در سوق دادن ایران به سوی رادیکالیزم مبارزه کنیم.

دیروز رهبر انقلاب در سخنرانی در جمع مردم قم تاکید کردند که به هیچ‌ وجه وحدت ملی را خدشه‌دار نکنید. کسانی که تلاش می‌کنند فضای داخل کشور را رادیکال کنند و سعی می‌کنند توده مردم را جلوتر از رهبر و علیه رهبر بشورانند، در خدمت امریکا هستند. راهبرد جنگ، راهبرد ایالات متحده است. راهبرد جمهوری اسلامی اما بازدارندگی فعال است و راهبرد «نه مذاکره و نه جنگ». امریکا می‌خواهد مقابل راهبرد «نه مذاکره، نه جنگ» راهبرد «یا مذاکره یا جنگ» را پیش بگیرد و بر ماست که با با این راهبرد مقابله کنیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر