کد خبر: 76951
A

نماینده مجلس: ظرف 48 ساعت سانحه هواپیمای اوکراینی بررسی و اعلام شد

نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: فرصت 48 ساعته زمان زیادی برای بررسی سانحه هواپیمای اوکراینی نیست و نیروهای مسلح ما تلاش خود را برای این منظور داشته و گزارش را به مراجع بالاتر تقدیم کرده‌اند.

نماینده مجلس: ظرف 48 ساعت سانحه هواپیمای اوکراینی بررسی و اعلام شد

به گزارش دیده بان ایران؛ حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سانحه پیش آمده برای هواپیمای اوکراینی گفت: فرصت 48 ساعته زمان زیادی برای بررسی سانحه پیش آمده برای هواپیمای اوکراینی نیست و نیروهای مسلح ما با وجود این زمان کم بررسی‌های خود را انجام داده و گزارش خود را به مراجع بالاتر تقدیم کرده‌اند.

وی افزود: با وجود تلاش‌های صورت گرفته توسط نیروهای مسلح این گله‌مندی از مسئولین مربوطه وجود دارد که چرا با تاخیر اطلاعات مربوطه را به مردم داده‌اند و با این کار موجب زیر سؤال رفتن مردم و مقامات شده‌اند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس اظهار داشت: بنده به عنوان نماینده مردم در مجلس از آحاد ملت به ویژه خانواده داغدار در این حادثه عذر خواهم و باید بگویم که امروز یکی از تلخ‌ترین روزهای زندگی من است.

مقصودی خاطرنشان کرد: باید ابعاد این حادثه توسط قوه قضائیه با سرعت و دقت مورد رسیدگی قرار گیرد و با خاطیان درباره این حادثه حتی اگر سهوا مرتکب این خطا شده باشند، برخورد صورت گیرد.

وی در پایان افزود: از مردم به ویژه جوانان می‌خواهم در مسیر فضاسازی‌ رسانه‌ای جبهه معاندین انقلاب چه در داخل و چه در خارج درباره این حادثه قرار نگیرند و اجازه ندهند این مسئله فرصت پیش آمده در انسجام و اتحاد در مراسم تشییع شهید سلیمانی به یک تهدید تبدیل شود چرا که این خواست دشمن و بدخواهان مردم و نظام است که به دنبال ایجاد تفرقه در داخل کشور هستند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر