کد خبر: 77082
A

نامگذاری خیابانی در تهران به یاد جانباختگان حادثه هواپیمایی اوکراین

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از نام‌گذاری خیابانی در تهران به یاد جانباختگان حادثه هواپیمایی اوکراین خبر داد.

نامگذاری خیابانی در تهران به یاد جانباختگان حادثه هواپیمایی اوکراین

به گزارش دیده بان ایران؛ حسن خلیل‌آبادی، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با ابراز تأسف در مورد  حادثه هواپیمای اوکراین اظهار داشت: طی هفته آینده جلسه کمیسیون نامگذاری شورا برگزار می‌شود و نامگذاری خیابانی به یاد جانباختگان این حادثه خواهیم داشت.

وی گفت: این موضوع میان اعضای کمیته نامگذاری مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد و اینکه نتیجه نهایی هفته آینده اعلام خواهد شد.

 طرح دو فوریتی ساخت یادمان جانباختگان هواپیمایی اوکراین نیز روز گذشته در شورای شهر به تصویب رسید.

بعد از تصویب کلیات این طرح  احمد مسجد جامعی در مورد پیشنهادات طرح گفت: سه پیشنهاد در قالب این طرح داریم و براساس آن شهرداری باید تبلیغات مناسب برای گرامیداشت جان باختگان را آغاز کند و همچنین مکانی برای یادمان جان باختگان تا یک هفته آینده معرفی شود و کار حجمی شایسته برای یادبود این اتفاق ساخته شود.

وی بیان داشت: همچنین باید حتما از نمادهای کشورهای دیگر که در این حادثه آسیب دیدند نیز در این کار وجود داشته باشد و عضو شورا به عنوان عضو ناظر بر این مسائل نظارت کند.

اعضای شواری اسلامی شهر تهران ضمن رأی دادن به جزئیات و سه پیشنهاد مطرح شده، احمد مسجد جامعی را به عنوان نماینده شورا انتخاب کردند./فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر