کد خبر: 77139
A

حضور جهانگیری در منزل ۲ تن از جان‌باختگان حادثه سقوط بویینگ ۷۳۷

معاون اول رییس‌جمهور با حضور در منزل محمدحسین و زینب اسدی لاری ۲ تن از جان‌باختگان حادثه سقوط بویینگ ۷۳۷، با خانواده داغدار آنان ابراز همدردی کرد.

حضور جهانگیری در منزل ۲ تن از جان‌باختگان حادثه سقوط بویینگ ۷۳۷

به گزارش دیده بان ایران؛  اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور بعد از ظهر امروز (دوشنبه) با حضور در منزل محمدحسین و زینب اسدی لاری دو تن از جان باختگان حادثه سقوط هواپیمای بویینگ ۷۳۷، ضمن عرض تسلیت و اظهار همدردی با خانواده داغدار آنان از خداوند برای این خانواده و همه کسانی که عزیزی را دراین حادثه اسفناک از دست داده اند طلب صبر کرد.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، جهانگیری در این دیدار که در فضایی احساسی ، عاطفی و آکنده از غم و اندوه برگزار شد، مصیبت از دست دادن عزیزان را داغی سنگین توصیف کرد و گفت: بنده دو بار داغدار دو برادر شهیدم شده ام و تجربه از دست دادن عزیزانم را داشته ام لذا حال شما را درک می کنم و از عمق جان به شما تسلیت می گویم.

معاون اول رئیس‌جمهور ضمن طلب غفران و علو درجات برای همه درگذشتگان این حادثه تصریح کرد: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد چندین حادثه ناگوار در کشورمان بودیم که سقوط این هواپیما در اثر یک خطا یکی از بدترین این اتفاقات بود و باید تلاش کنیم از اشتباهات درس بگیریم و اجازه ندهیم در آینده اتفاقات تلخ مشابه تکرار شوند.


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر