کد خبر: 77173
A
قاسم میرزایی‌نیکو:

گفتن این مطلب که 90 درصد از نمایندگان مساله مالی دارند، تهمت جمعی است/ کسانی که متهم به داشتن مسائل مالی شده‌اند، علیه آقای کدخدایی اعلام جرم کنند

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: اینکه تنها بگویند نماینده‌های رد صلاحیت‌شده مساله مالی دارند تهمت جمعی است. من اگر به جای دوستانی بودم که می‌گویند به جرم مسائل مالی رد صلاحیت شده‌اند، حتماً علیه آقای کدخدایی اعلام جرم می‌کردم و در دادگاه می‌خواستم که این حرف را ثابت کند.

گفتن این مطلب که 90 درصد از نمایندگان مساله مالی دارند، تهمت جمعی است/ کسانی که متهم به داشتن مسائل مالی شده‌اند، علیه آقای کدخدایی اعلام جرم کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ قاسم میرزایی‌نیکو، نماینده دماوند و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، با اشاره به اظهارات اخیر کدخدایی مبنی بر مسائل مالی حدود 90 درصد از نمایندگان رد صلاحیت‌شده گفت: نماینده‌های مجلس دهم تا خردادماه نماینده هستند و در منطقه‌شان رفت‌وآمد دارند. زمانی که گفته می‌شود این افراد مساله اقتصادی دارند یا باید این موضوع را به شخص ارائه کنند یا در دادگاه صالحه‌ای برای فرد حکم صادر کنند.

 

او ادامه داد: اینکه تنها بگویند نماینده‌های رد صلاحیت‌شده مساله مالی دارند تهمت جمعی است. من اگر به جای دوستانی بودم که می‌گویند به جرم مسائل مالی رد صلاحیت شده‌اند، حتماً علیه آقای کدخدایی اعلام جرم می‌کردم و در دادگاه می‌خواستم که این حرف را ثابت کند.

 

این نماینده مجلس با بیان اینکه اعمال سلیقه، عمده گرفتاری کشور است تاکید کرد: گرفتاری‌های امروز کشور این است که هر کسی در هر جایگاهی می‌نشیند و هر حکمی دلش می‌خواهد می‌دهد. اگر بخواهیم گرفتاری‌های کشور را حل کنیم، عمده‌ترین آن برمی‌گردد به اعمال سلیقه‌هایی که برخی از دوستان دارند. اعمال سلیقه، تشویش اذهان عمومی، نشر اکاذیب و... موجب شده چنین شرایطی در کشور حاکم شود. مسائل اقتصادی‌ای که می‌گویند باید ابتدا ثابت شود و سپس اعلام کنند. درست نیست که وقتی هنوز جرمی ثابت نشده نمایندگان را این‌گونه خطاب قرار می‌دهند.

 

میرزایی‌نیکو گفت: برخی نمایندگان را به دلیل عدم التزام به نظام جمهوری اسلامی رد صلاحیت کرده‌اند؛ یعنی کسی که 40 سال در این نظام همه چیزش را داده، در جنگ حضور داشته و در تمام بحران‌ها و مسئولیت‌ها بوده اما التزام عملی به نظام جمهوری اسلامی ندارد! باید مشخص شود که این نمایندگان ردشده به دلیل عدم اعتقاد به نظام چه چیزی را قبول ندارند؟

 

او ادامه داد: در مصوبه‌ای آورده بودیم که اگر بگویند فردی التزام به اسلام و نظام ندارد و این فرد بگوید دارم، قبول است. اما آقایان این موضوع را قبول نکردند، چون اعمال سلیقه و کم کردن حضور مردم را این‌گونه می‌خواستند رقم بزنند.

 

کسانی که گفته می‌شود به جرم اقتصادی رد صلاحیت شده‌اند، باید شکایت کنند

 

این عضو فراکسیون امید گفت: کسانی که گفته می‌شود به جرم اقتصادی رد صلاحیت شده‌اند باید شکایت کنند. اینکه به صورت کلی گفته می‌شود 90 درصد از رد صلاحیت‌شدگان مسائل مالی داشته‌اند یعنی تشویش اذهان عمومی.

 

میرزایی‌نیکو با اشاره به رد صلاحیتش برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم تاکید کرد: من می‌توانم از خودم دفاع کنم و آنها باید ابتدا اعلام کنند که من در کجا اعتقاد به نظام اسلامی نداشته‌ام. 11 بار در عملیات مختلف مجروح شدم و در هفت عملیات شرکت کرده‌ام. اگر نظام را قبول نداشته‌ام چرا به جنگ رفته‌ام؟/ اعتمادآنلاین

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر