کد خبر: 77177
A
سردار سلامی:

سپاه با همه امکانات وارد مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ‌شد / استقرار بیمارستان صحرایی با بهترین امکانات ‌

فرمانده کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی از استقرار بیمارستان صحرایی با بهترین امکانات و تجهیزات پزشکی در جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: از همان ساعات ابتدایی سیل برداران ما با همه امکانات و توانمندی‌ها وارد عمل شدند.

سپاه با همه امکانات وارد مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ‌شد / استقرار بیمارستان صحرایی با بهترین امکانات ‌

به گزارش دیده بان ایران؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابعاد این سیل وسیع است اما خوشبختانه به واسطه حضور میدانی و استقرار قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و واحدهای بسیاری از نیروی زمینی سپاه و سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان از همان ساعات ابتدایی سیل برداران ما با همه امکانات و توانمندی‌ها وارد عمل شدند.

فرمانده کل سپاه پاسدران با اشاره بر اینکه ۵ گروه مهندسی سپاه گسترش پیدا کرده است تصریح کرد: در حال حاضر نیروهای سپاه با ۵۰ دستگاه مهندسی برای بازگشایی جاده‌ها و جلوگیری از پیش روی سیل در جنوب سیستان و بلوچستان در حال انجام فعالیت هستند.

به گفته سرلشکر سلامی سه فروند بالگرد نیروی زمینی سپاه در حال امدادرسانی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان هستند همچنین گروه‌های جهادی نیز برای کمک رسانی به سیل زدگان بسیج شده‌اند. نیروی دریایی سپاه نیز در حال انتقال امکانات خود به این منطقه است البته نیروی دریایی سپاه از همان روز نخست با امکانات خوب کار امداد رسانی به این منطقه را آغاز کرده است.

فرمانده کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی از استقرار بیمارستان صحرایی با بهترین امکانات و تجهیزات پیشرفته در جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: این بیمارستان مجهز به سی تی اسکن، ام ار آی و بهترین تجهیزات تشخیصی است.

وی بیان کرد: بیمارستان صحرایی سپاه به صورت تخصصی به درمان بیماران ناشی از این حادثه و بیماران دیگر می‌پردازد. سپاه تمام توانمندی‌هایش را در استان‌های همجوار و معین بسیج خواهد کرد تا ‌بتوانیم ابعاد مختلف این حادثه را کنترل ‌و همه امکانات را ‌به کار خواهیم گرفت./ فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر