کد خبر: 77275
A
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری:

خطاها باید جبران شود/ اعتماد عمومی تنزل پیدا کرده است/نگرانی آبان با انتقام سخت ایران از آمریکا به امید تبدیل شد/ مسئولیت‌پذیری سردارحاجی‌زاده را تحسین می‌کنم

معاون اول رئیس جمهور گفت: نگرانی های آبان ماه با انتقام سخت ایران از آمریکا به امید تبدیل شد.

خطاها باید جبران شود/ اعتماد عمومی تنزل پیدا کرده است/نگرانی آبان با انتقام سخت ایران از آمریکا به امید تبدیل شد/ مسئولیت‌پذیری سردارحاجی‌زاده را تحسین می‌کنم

به گزارش دیده بان ایران؛  اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در آیین گرامیداشت سومین سالگرد رحلت حجت‌الاسلام هاشمی رفسنجانی که امروز در محل سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: امسال سومین سالگرد رحلت هاشمی رفسنجانی با شرایط دشوار و غم‌باری در کشور برگزار می‌شود.

 

وی افزود: دی ماه امسال برای همه ایرانیان تا به امروز غم، نگرانی، دلهره و شنیدن خبرهای غیرمنتظره و هراس از آینده بوده است.

 

معاون اول رئیس جمهور گفت: در 13 دی خبر شهادت فرماندهی نام‌آور، فروتن، صادق، شجاع و استراتژی حاج قاسم سلیمانی که به حق سردار ملی و سرباز اسلام است، شنیده شدد ضمن اینکه ما در 17 دی خبر جان باختن 69 ایرانی در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی در کرمان را داشتیم.

 

سقوط هواپیمای اوکراینی داغ بزرگی بر دل ایرانیان گذاشت

 

جهانگیری گفت: خبر شوک‌آور سقوط هواپیمای اوکراینی و داغ بزرگی که بر دل ایرانیان در 18 دی گذاشت هم بسیار ناگوار بود. ضمن اینکه ما در 19 دی هم حادثه مرگبار واژگونی اتوبوس در محور سوادکوه را داشتیم؛ در این میان صحنه‌های باشکوهی هم در مراسم وداع مردم فهیم ایران و بدرقه پیکر پاک شهدای مقاومت داشتیم که در اهواز، مشهد، تهران، کرمان و دیگر نقاط خلق حماسه‌ای بزرگ در دوران کردند که دوست و دشمن را شگفت‌زده کرد و بسیار به یادماندنی است.

 

وی گفت: برآورد انتظار و خواست ملت ایران و مقام معظم رهبری از جنایتکار دوران با حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد هم اتفاق شیرینی را به یادگار گذاشت. 

 

معاون اول رئیس جمهور افزود: قبل از دی ماه سال جاری، در آبان ماه مردم دچار نگرانی شده بودند اما با وحدت و همبستگی، اعتماد و امید ایجاد شده سرمایه اجتماعی تولید شد.

 

جهانگیری گفت: سرمایه اجتماعی افزایش پیدا کرده بود ولی افسوس که شوک جان باختن نخبگان علمی و دانش در اثر خطای محاسباتی و غلبه شرایط جنگی بر مدیریت امور و پنهان نگه داشتن آن برای چند روز موجب غفلت شد.

 

ادامه دارد ...

 

منبع: فارس 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر