کد خبر: 77308
A

نجفی خوشرودی عضو کمیسیون امنیت ملی: مجلس یکدست به نفع کشور نیست/ رد صلاحیت ها به صورت مستدل با دلیل و مدرک پاسخ داده شود

محمدرضا نجفی خوشرودی درباه رد صلاحیت‌ نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و این‌که شبهاتی در افکار عمومی پیش آمده است، گفت: ضمن این‌که بر اجرای قانون تاکید داریم اما بر این نکته هم اصرار داریم که ابهامات موجود در افکار عمومی باید مردم پاسخ داه شود. نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعا مجلس یکدست به نفع کشور نیست؛ ما امیدواریم بخصوص در مورد کسانی که به دلیل دیدگاه سیاسی رد صلاحیت شدند تجدیدنظر شود، خانه ملت متنوع و با سلایق مختلف می‌تواند راهبردی باشد.

نجفی خوشرودی عضو کمیسیون امنیت ملی: مجلس یکدست به نفع کشور نیست/ رد صلاحیت ها به صورت مستدل با دلیل و مدرک پاسخ داده شود

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ محمدرضا نجفی خوشرودی در گفت‌وگویی درباه رد صلاحیت‌ نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و این‌که شبهاتی در افکار عمومی پیش آمده است، گفت: ضمن این‌که بر اجرای قانون تاکید داریم اما بر این نکته هم اصرار داریم که ابهامات موجود در افکار عمومی باید مردم پاسخ داه شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعا مجلس یکدست به نفع کشور نیست؛ ما امیدواریم بخصوص در مورد کسانی که به دلیل دیدگاه سیاسی رد صلاحیت شدند تجدیدنظر شود، خانه ملت متنوع و با سلایق مختلف می‌تواند راهبردی باشد.

وی ادامه داد: باید این ابهاماتی که برای مردم پیش آمده پاسخ داده شود تا خدایی نکرده شائبه برخی از مسائل به وجود نیاید، خوب نیست مجلس یکدست روی کار بیاید، اگر دلایل رد صلاحیت‌ها متقن است باید مستدل و مستند بازگو شود تا ابهامی به وجود نیاید.

نجفی‌خوشرودی درباره این‌که عده‌ای می‌گویند مجلس آینده باید انقلابی باشد و حتی به خاطر مقاصدشان از خون سردار شهید قاسم سلیمانی هم استفاده و مطالبی را بیان می‌کنند، گفت: شاخص‌های انقلابی بودن در چارچوب‌های اصلی نظام و قانون اساسی تعیین شده است؛ کسی نمی‌تواند نماینده مجلس باشد و ذیل جمهوری اسلامی ایران کار کند اما بگوید این چارچوب‌ها را قبول ندارم.

این عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: معتقدم بیان کردن این مسئله یکسری خط‌کشی‌هایی است که با اهداف رقابت‌های سیاسی و انتخاباتی از سوی برخی از آقایان و جریان‌های سیاسی مطرح می‌شود.

وی یادآور شد: سردار سلیمانی در یکی از سخنرانی‌هایش گفتند نمی‌توانیم بگوئیم یک شخص انقلابی و شخص دیگر نیست و همه را برانیم؛ آن وقت کسی نمی‌ماند ما همه ذیل قانون اساسی و چارچوب‌های نظام زندگی می‌کنیم متعلق به این کشوریم و در دفاع از آرمان و ارزش‌ها هیچ‌گونه تردیدی نداریم.

نجفی خوشرودی خاطرنشان کرد: ممکن است نسبت به برخی از پدید‌های مختلف دیدگاه‌های متفاوتی داشته باشیم که کاملا طبیعی است بخصوص در مجلس شورای اسلامی که سلایق و تفکرات گوناگون وجود دارد.

وی ادامه داد: امیدوارم مجلس انقلابی تشکیل شود و شاخص‌هایی مانند عقلانیت، سلامت، وجدان کاری و دلسوزی برای منافع ملی و کشور به معنای حقیقی کلمه را داشته باشد نه این‌که در شعار و نمایش  این مسائل مطرح شود

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر