کد خبر: 77516
A

پروژه بر زمین مانده "مجتمع مسکونی سیروس"، وعده های پوچ مسوولان+تصاویر

بهمن ماه سال ١٣٩٥ خبری به این‌مضمون منتشر شد که آقایان جهانگیری معاون اول رییس جمهور، آخوندی و محمد زاده به منظور بازسازی و احیای بافت فرسوده، اقدام به افتتاح یک پروژه ٢١٤ واحدی در محله سیروس نموده اند. متاسفانه تاکنون تنها ١٢٠ واحد از این‌پروژه واگذار شده است که آنها نیز هنوز تکمیل نشده اند و دارای مشکلات زیادی از جمله: نداشتن سند و پایان کار، نداشتن پست برق، سیستم آبرسانی، آسانسور استاندارد، آب و برق کارگاهی، سیستم اطفای حریق و حتی گاز هستند. به تازگی نیز مطلع شدیم همسر یکی از خانوادهای طلّابی که در این املاک تکمیل نشده به اجبار زندگی می کنند، به دلیل گرم کردن ظرف آب با کپسول و برگشتن ظرف آب دچار سوختگی بسیار شدید شده و حال عمومی وی وخیم اعلام شده است.

پروژه بر زمین مانده "مجتمع مسکونی سیروس"، وعده های پوچ مسوولان+تصاویر
به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ بهمن ماه سال ١٣٩٥ خبری به این‌مضمون منتشر شد که آقایان جهانگیری معاون اول رییس جمهور، آخوندی و محمد زاده به منظور بازسازی و احیای بافت فرسوده، اقدام به افتتاح یک پروژه ٢١٤ واحدی در محله سیروس نموده اند.
 متاسفانه تاکنون تنها ١٢٠ واحد از این‌پروژه واگذار شده است که آنها نیز هنوز تکمیل نشده اند و دارای مشکلات زیادی از جمله: نداشتن سند و پایان کار، نداشتن پست برق، سیستم آبرسانی، آسانسور استاندارد، آب و برق کارگاهی، سیستم اطفای حریق و حتی گاز هستند.
 به تازگی نیز مطلع شدیم همسر یکی از خانوادهای طلّابی که در این املاک تکمیل نشده به اجبار زندگی می کنند، به دلیل گرم کردن ظرف آب با کپسول و برگشتن ظرف آب دچار سوختگی بسیار شدید شده و حال عمومی وی وخیم اعلام شده است.
 
متاسفانه علیرغم تمامی پیگیری های انجام شده طلاب در مراکز مختلف اداری، هنوز هیچ اقدامی صورت نپذیرفته و هنوز درگیر تمام نواقص ذکر شده هستند.
امیدواریم مسئولین امر که این پروژه را افتتاح کردند، پاسخی برای ساکنین گرفتار این پروژه داشته باشند.
 

 

0 1 3 4 5 6 7 8 9
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر