کد خبر: 77562
A

طرح زوج و فرد در کرج از اسفند اجرا می‌شود+جزئیات

رئیس پلیس راهور کرج گفت: طرح زوج و فرد از ۵ الی ۲۹ اسفندماه در کرج اجرایی می‌شود.

طرح زوج و فرد در کرج از اسفند اجرا می‌شود+جزئیات

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ حمد الله رحمتی پور در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با تصمیم شورای ترافیک استان از ۵ الی ۲۹ اسفندماه شاهد اجرای طرح زوج و فرد در کرج خواهیم بود.

وی ادامه داد: این طرح همانند سال‌های قبل در هسته مرکزی شهر اجرایی می‌شود.

وی توضیح داد: خودروهای هلال احمر، امدادی، نظامی و انتظامی، حمل ونقل عمومی و سرویس مدارس شامل حال طرح ترافیکی نخواهند شد.

این مسئول با اشاره به اینکه طی مدت اجرای طرح زوج و فرد مردم باید به شماره پلاک خودروی خود و روز هفته توجه داشته باشند، افزود: با توجه به اینکه در محدوده اجرای این طرح دوربین ثبت تخلف نصب شده، در صورت عدم رعایت این موضوع اعمال قانون صورت می‌گیرد و راننده جریمه خواهد شد.

رحمتی پور اضافه کرد: طی ۲۴ روز اجرای این طرح در کرج، ۱۲ روز خودروهای با پلاک زوج و ۱۲ روز خودروهای با پلاک فرد امکان تردد در محدوده های اعلام شده این طرح را دارند.

رئیس پلیس راهور کرج اضافه کرد: این طرح از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در کرج اجرایی می‌شود.

وی گفت: با اجرای این طرح شاهد روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا در آخرین ماه از سال خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز محدوده اجرای این طرح را به شرح زیر اعلام کرد:

از سمت غرب کرج (میدان سپاه) تا تقاطع حضرت امام و از سمت شرق ورودی حضرت امام به سمت میدان سپاه در محدوده اعمال طرح زوج و فرد قرار دارد.

سرهنگ غلامعلی شرق افزود: مسیرهای دیگر این محدودیت ها از تقاطع حضرت امام ، ورودی های خیابان دانشکده، میدان قدس، میدان توحید ، بلوار هفت تیر، علامه جعفری، ورودی میدان سپاه، کنار گذر پل روحانی، ورودی مطهری بعد از پل روحانی تا میدان آزادگان، پل آزادگان، ورودی های ۴۵ متری کاج و بلوار جانبازان از اولین دوربرگردان خیابان چالوس به سمت هسته مرکزی شهر را شامل می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر