کد خبر: 77764
A

رقیب جدید شبکه سه/ پخش زنده فوتبال از یک شبکه فارسی زبان خارجی

به دنبال رویکرد نامناسب شبکه سوم سیما در حفظ سرمایه های این رسانه؛ این شبکه فارسی زبان خارجی خبر داده است که روز چهارشنبه قرار است بازی دو تیم شارلوآ و کلوب بروژ از لیگ برتر بلژیک را به صورت زنده پخش نماید.

رقیب جدید شبکه سه/ پخش زنده فوتبال از یک شبکه فارسی زبان خارجی

به گزارش دیده بان ایران؛ به دنبال رویکرد نامناسب شبکه سوم سیما در حفظ سرمایه های این رسانه؛ شبکه فارسی زبان ایران اینترنشنال که پیشتر با توجه به مهاجرت «مزدک میرزایی» و استفاده از تعطیل شدن برنامه نود و عادل فردوسی پور برنامه فوتبالی «هت تریک» را آغاز کرده بود به تازگی خبر داده است که قرار است پخش زنده مسابقات فوتبال لیگ باشگاه های اروپا را هم آغاز کند.

از همین روی این شبکه فارسی زبان خارجی خبر داده است که روز چهارشنبه قرار است بازی دو تیم شارلوآ و کلوب بروژ از لیگ برتر بلژیک را به صورت زنده و با گزارش مزدک میرزایی پخش خواهد کرد. انتظار می رفت رسانه ملی با باز کردن فضای رسانه فرصت را برای حضور عادل فردوسی پور و دیگر گزارشگران مورد پسند عامه؛ در جذب مخاطب فعال تر می بود. 

گفتنی است «کاوه رضایی» بازیکن سابق تیم استقلال ستاره این روزهای این باشگاه بلژیکی است که طی هفته های اخیر درخشش خیره کننده ای را از خودش نشان داده است.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر