کد خبر: 77782
A

باهنر: ساختار ثبت نام در انتخابات و بررسی صلاحیت‌ها نیازمند اصلاح است/ برخی می خواهند با ثبت نام در انتخابات مجلس از درجه سروانی به سرداری برسند

محمد رضا باهنر: با اشاره به رد صلاحیت تعداد زیادی از نامزدهای انتخابات مجلس اضافه کرد: وقتی شورای نگهبان باید صلاحیت بیش از ۱۶ هزار نفر را بررسی کند کار سخت می شود. ین ساختار بررسی باید متحول شود چرا که ممکن است در آینده ۱۰۰ هزار نفر برای نامزدی مجلس ثبت نام کنند. این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور افرادی با سابقه های ضعیف اجرایی در مجلس گفت: کسانی باید وارد مجلس شوند که سلسله مراتب رشد را در طول زمان طی کرده باشند و یک دفعه از ستوانی به سرداری نرسیده باشند.

باهنر: ساختار ثبت نام در انتخابات و بررسی صلاحیت‌ها نیازمند اصلاح است/ برخی می خواهند با ثبت نام در انتخابات مجلس از درجه سروانی به سرداری برسند

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ محمد رضا باهنر دیروز عصر  در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین خاطر نشان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خواست جامعه اسلامی مهندسین است.

وی با اشاره به رد صلاحیت تعداد زیادی از نامزدهای انتخابات مجلس اضافه کرد: وقتی شورای نگهبان باید صلاحیت بیش از ۱۶ هزار نفر را بررسی کند کار سخت می شود و شورای نگهبان در رد صلاحیت‌ها تقصیر ندارد اما این ساختار بررسی باید متحول شود چرا که ممکن است در آینده ۱۰۰ هزار نفر برای نامزدی مجلس ثبت نام کنند.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور افرادی با سابقه های ضعیف اجرایی در مجلس گفت: کسانی باید وارد مجلس شوند که سلسله مراتب رشد را در طول زمان طی کرده باشند و یک دفعه از ستوانی به سرداری نرسیده باشند.

باهنر با بیان این موضوع که برای انقلاب باید کادرسازی می کردیم، افزود: برخی را فقط ملک الموت می تواند از صندلی قدرت جدا کند.

وی بر تلاش برای احراز صلاحیت تعداد بیشتری از نامزدهای انتخابات تاکید و خاطرنشان کرد: برخی نامزدهای انتخابات، امام جمعه هستند ولی به خاطر عدم التزام به اسلام احراز صلاحیت نشده اند.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه بسیاری از افراد رد صلاحیت شده، معتقد به اسلام، نظام و رهبری هستند، از همه دلسوزان نظام خواست برای تجدید نظر در تایید صلاحیت ها تلاش کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر