کد خبر: 77808
A

نماینده مجلس: باید تفکر قاسمیون را تشکیل دهیم

یک عضو مجمع نمایندگان کرمان با بیان این‌که تنها راه نجات کشور تفکر زیبای بسیج است، از فرمانده سپاه پاسداران خواست که نهادی به نام قاسمیون را تشکیل دهند.

نماینده مجلس:  باید تفکر قاسمیون را تشکیل دهیم

به گزارش دیده بان ایران؛ شهباز حسن‌پور در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار کرد: از فرمانده سپاه پاسداران؛ سردار سلامی درخواست می‌کنم که هرچه سریع‌تر نهالی در بسیج مستضعفان به نام تفکر قاسمیون تشکیل دهد تا عاشقان سردار قاسم سلیمانی در هسته‌های مقاومت سازماندهی شده و به طور جهانی فعالیت کنند.

این عضو مجمع نمایندگان استان کرمان تاکید کرد: تنها راه نجات کشور تفکر زیبای بسیج است. تنها راه نجات کشور تفکر جهادی است. امروز این کشور و جوانان آمادگی این را دارند که راه حاج قاسم را ادامه دهند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما امروز نیازمند نهادی اجتماعی هستیم که در برگیرنده همه سلایق جامعه باشد دقیقا مثل شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که باعث وحدت و انسجام در بین آحاد ملت و گروه‌های سیاسی شد. پس باید تفکر قاسمیون را تشکیل دهیم.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در ادامه‌ صحبت‌های خود خطاب به مسئولان، گفت: چرا به فکر مسائل معیشتی مردم نیستید؟ مگر موج جمعیت تشییع کننده در شهرهای کرمان، اهواز و تهران را ندیدید حداقل نیاز امروز مردم معیشت است. اشتغال جوانان تحصیلکرده نیز مهم است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر