کد خبر: 77917
A
اختصاصی دیده بان ایران:

رد صلاحیت گسترده نامزدهای «حزب جمهوریت» توسط شورای نگهبان

به دنبال انتشار آمار رد صلاحیت شدگان کاندیداهای تمامی احزاب اصلاح طلب، یک عضو حزب نوپای جمهوریت در گفت و گو با دیده بان ایران خبر داد که از میان 60 نامزد شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی این حزب، تنها صلاحیت دو نفر از سوی شورای نگهبان تایید شده است.

رد صلاحیت گسترده نامزدهای «حزب جمهوریت» توسط شورای نگهبان

به گزارش دیده بان ایران، به دنبال انتشار آمار رد صلاحیت شدگان کاندیداهای تمامی احزاب اصلاح طلب، یک عضو حزب نوپای جمهوریت در گفت و گو با دیده بان ایران خبر داد که از میان 60 نامزد شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی این حزب، تنها صلاحیت دو نفر از سوی شورای نگهبان تایید شده است.

رسول منتجب‌نیا دبیرکل حزب جمهوریت پیشتر اعلام کرده بود که بسیاری از رد صلاحیت شدگان را می شناسیم که جزء متدین ترین و متشرع ترین افراد هستند که به دلیل عدم التزام به اسلام، جمهوری اسلامی و ولایت فقیه یا رد صلاحیت شده اند یا صلاحیت آنها توسط هیات نظارت احراز نشده است.

 

در همین رابطه بخوانید:

آخرین آمار رد صلاحت های گسترده نامزدهای احزاب اصلاح طلب /تمام نامزدهای ۱۵ حزب اصلاح‌طلب رد صلاحیت شده / فقط صلاحیت حدود ۷ درصد از نامزدهای احزاب اصلاح‌طلب تایید شده اند+جدول

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر