کد خبر: 77970
A

هجمه شدید نماینده خمینی شهر به ظریف از تریبون مجلس/ گفته بودم مراقب غضنفر باشید/ اگر با فردی از رژیم صهیونیستی دیدار نکرده ای چرا آن را تکذیب نمی کنید؟

یک نماینده در مجلس دهم با اشاره به برخی خبرها درباره حقوق های نجومی مدیران، خواستار ورود دیوان محاسبات و کمیسیون برنامه و بودجه به این مساله شد.

هجمه شدید نماینده خمینی شهر به ظریف از تریبون مجلس/ گفته بودم مراقب غضنفر باشید/ اگر با فردی از رژیم صهیونیستی دیدار نکرده ای چرا آن را تکذیب نمی کنید؟

به گزارش دیده بان ایران؛ سیدمحمدجواد ابطحی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۸ بهمن) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با اشاره به برخی موارد پیگیری شده از سوی وی در حوزه انتخابیه، گفت: پیگیری و اخذ موافقت شهردار وقت اصفهان به منظور احداث ابرپل روگذر غرب شمال به صورت اختصاصی با مبلغ ۲۵ میلیارد تومان، حذف مرکز پمپاز فاضلاب از محله دستگرد، پیگیری احداث و خطوط انتقال آب در سطح شهرستان به منظور ارتقای کیفیت آب شرب و فشار آن.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین پیگیری جذب امتیاز حداکثری در مذاکرات بین شهرهای شهرستان و ادارات استانی، پیگیری در حوزه کشاورزی و خرید تضمینی از تنباکوکاران، پیگیری راه اندازی شهرک گل و گلخانه، پیگیری احداث شبکه فاضلاب در حسن آباد، پیگیری حق‌آبه باغات خمینی شهر، چیگیری احداث جاده کمربندی اصغرآباد و پیگیری طرح جامع خمینی شهر که وسعت شهر را افزایش داد.

وی افزود: پیگیری حذف کابل های مسی از دکل های برق با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان، پیگیری بازسازی بیمارستان شهید اشرفی اصفهانی با تخصیص دو میلیارد تومان برای هتلینگ و یک میلیارد تومان برای شبکه بهداشت آن، پیگیری احداث شهید موذنی و پل برق الکترونیک، تکمیل بزرگ ترین پروژه بیمارستانی در غرب اصفهان که اعتبار سی تی اسکن و دستگاه های پیشرفته پزشکی برای آن تهیه شد، همچنین پیگیری و نظارت بر اخذ مالیات بر ارزش افزوده و عوارض آلایندگی در شهرستان خمینی شهر بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان و ۸۰۰ درصد افزایش نسبت به دوره قبل و پیگیری پرداخت حق و حقوق فرهنگیان نیز از دیگر پیگیری ها برای حل بخشی از مشکلات مردم بوده است.

ابطحی در ادامه به مسائل روز سیاسی پرداخت و خطاب به رئیس جمهور گفت: شما که زبان دنیا را بلد بودید و قسم جلاله خوردید که اگر می دانستم مشکلات کشور راه حل ندارد، نمی آمدم، اکنون بعد از ۷ سال می گویید بلد نیستم؛ شما بلد بودید برجام را بزک کرده و آفتاب تابان جلوه دهید، بنزین را یک شبه گران کنید، بلد بودید سند ۲۰۳۰ را اجرا کنید، بلد بودید اصرار بر پالرمو و CFT داشته باشید و آیین نامه اجرایی آن را نیز با وجود عدم تصویب قانون در مجمع تشخیص صادر کنید، بلد بودید دستور اجرای پیمان پاریس را که آثاری مخرب تر از برجام دارد صادر کنید، بلد بودید هنگام سیل در استان های مازندران و خوزستان حضور نداشته باشید، بلد بودید اصرار بر قراردادهای IPC کنید؛ پس چرا اکنون می گویید بلد نیستم.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در ادامه خطاب به وزیر امور خارجه اظهار داشت: هفته پیش در مجلس گفتم رونالدو و مارادونا را رها کنید، باز هم خطا کردید؛ فقط دو رأی برای کارت زرد گرفتن ظریف در هفته گذشته لازم بود و حال در این هفته توییت او و مصاحبه با اشپیگل را دیدیم؟

وی در ادامه خطاب به ظریف اضافه کرد: چرا سعی دارید در هنگامه اوج حماسه ملت، مردم را زمین گیر کنید، آن از استعفای شما در دیدار بشار اسد با مقام معظم رهبری، فضا را تحت الشعاع قرار داد و این هم از امروز؛ شما چند روز قبل از شهادت سردار سلیمانی با میکی برگمن به عنوان عضو تیم ریچاردسون در دوحه قطر دیدار کردید؛ اگر با این فرد از رژیم صهیونیستی دیدار نکرده اید پس چرا آن را تکذیب نمی کنید؟

ابطحی ادامه داد: دائم در فکر اروپا و آمریکا هستید؛ بعد از شهادت سردار سلیمانی مذاکره با آمریکا هرگز رخ نخواهد داد حالا هرکاری می خواهید در رابطه با اروپا صورت دهید اما متأسفانه شاهد این هستیم که باز هم به دنبال مذاکره با آمریکا هستید؛ این در آستانه انتخابات آمریکا و کمپین تبلیغاتی ترامپ کمک به آنها است؛ حداقل اصول دیپلماسی را یاد بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به برخی خبرها درباره حقوق های نجومی مدیران، خواستار ورود دیوان محاسبات و کمیسیون برنامه و بودجه به این مساله شد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان درباره ردصلاحیت‌ها خاطرنشان کرد: ۹۰ نفر از نمایندگان رد صلاحیت شدند اما از سوی دیگر ۱۵۰ نفر نیز تأیید شده اند؛ آقای مطهری می‌گوید در مجلس اول نظارت وجود نداشت، در حالی که از مجلس اول نظارت وجود داشت و هیچ لیست ضد انقلابی تأیید نشد./ ایسنا

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر