کد خبر: 78042
A

جزییات انهدام باند ۴ نفره خرید و فروش سیم کارت مردگان/خرید ۲۴۰ سیم کارت به نام مردگان

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه ترمینال غرب از دستگیری ۴مرد جوان که با تصاویر کارت ملی متوفیان ۲۴۰ سیم کارت فعال خرید و فروش می کردند، خبر داد

جزییات انهدام باند ۴ نفره خرید و فروش سیم کارت مردگان/خرید ۲۴۰ سیم کارت به نام مردگان
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ستوان یکم "مهدی کیاشمشکی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: چندی پیش اخباری مبنی بر اینکه افرادی در پایانه غرب سیم کارت های فعالی می فروشند که پس از 2 ماه این سیم کارت ها غیرفعال و از دسترس خارج می شود به کلانتری اعلام شد.

وی افزود: تیمی از ماموران تجسس کلانتری بررسی موضوع را بر عهده گرفتند و دریافتند که سیم کارت های فعال بدواً به نام متوفیان ثبت و سپس به نام خریداران اخیر منتقل شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در گشت زنی های هدفمند ماموران 4 مرد جوان را در حال فروش سیم کارت های فعال شناسایی کردند، گفت: با هماهنگی مقام قضائی هر 4 متهم دستگیر و در بررسی های بیشتر 240 سیم کارت فعال به نام متوفیان از آنان کشف شد.

رئیس کلانتری 209 پایانه غرب افزود: در بررسی های پلیسی مشخص شد که اعضای این باند با تصاویر کارت های ملی افراد فوت شده سیم کارت را خریداری و سپس به مبلغ 100 تا 150 هزار تومان به متقاضیان می فروختند.

ستوان یکم کیاشمشکی با بیان اینکه سیم کارت های کشف شده تحویل نماینده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شد، اظهار داشت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند./ پایگاه خبری پلیس ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر