کد خبر: 78081
A

هامر برقی با قدرت هزار اسب بخار ساخته می‌شود

خودروی هامر(Hummer) در دهه 1990 میلادی نمونه‌ای از یک SUV پرمصرف بود. اکنون قرار است این خودرو ارتقا یابد و دوباره به بازار عرضه شود. درهمین راستا شرکت جنرال موتورز تایید کرده است این خودرو به شکل یک وانت تمام برقی با همان ویژگی‌ها دوباره به بازار عرضه می‌شود. شرکت جنرال موتور اعلام کرده هامر یک وانت خارق‌العاده است که هیچ گاز گلخانه‌ای منتشر نمی‌کند. قدرت موتور این خودرو هزار اسب بخار(754 کیلووات) و گشتاور آن 15 هزار و 5590Nm است. به این ترتیب وانت مذکور می‌تواند در سه ثانیه سرعت خود را از صفر به 96.5 کیلومتر برساعت برساند. تبلیغات این خودرو به زودی شروع می‌شود اما نمونه اولیه آن در 20 می 2020 رونمایی خواهد شد. به گفته شرکت وانت برقی مذکور در پاییز 2021 میلادی نیز برای فروش عرضه می‌شود.

هامر برقی با قدرت هزار اسب بخار ساخته می‌شود

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ خودروی هامر(Hummer) در دهه 1990 میلادی نمونه‌ای از یک SUV پرمصرف بود. اکنون قرار است این خودرو ارتقا یابد و دوباره به بازار عرضه شود. درهمین راستا شرکت جنرال موتورز تایید کرده است این خودرو به شکل یک وانت تمام برقی با همان ویژگی‌ها دوباره به بازار عرضه می‌شود.

 

شرکت جنرال موتور اعلام کرده هامر یک وانت خارق‌العاده است که هیچ گاز گلخانه‌ای منتشر نمی‌کند. قدرت موتور این خودرو هزار اسب بخار(754 کیلووات) و گشتاور آن 15 هزار و 5590Nm است. به این ترتیب وانت مذکور می‌تواند در سه ثانیه سرعت خود را از صفر به 96.5 کیلومتر برساعت برساند.

 

تبلیغات این خودرو به زودی شروع می‌شود اما نمونه اولیه آن در 20 می 2020 رونمایی خواهد شد. به گفته شرکت وانت برقی مذکور در پاییز 2021 میلادی نیز برای فروش عرضه می‌شود.

 

هامر برقی در تاسیسات دیترویت- هامتراک شرکت جنرال موتورز ساخته می‌شود. به همین دلیل تاسیسات مذکور با بودجه‌ای 2.2 میلیارد دلاری بازسازی می‌شود. این نخستین واحد سرهم‌بندی یک وسیله نقلیه برقی در شرکت جنرال موتور به حساب می‌آید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر