کد خبر: 78101
A

اسامی نمایندگان شاخصی که توسط شورای نگهبان "رد صلاحیت "شدند

علی مطهری، محمود صادقی، غلامرضا حیدری، فاطمه سعیدی و طیبه سیاوشی نمایندگان تهران که رد صلاحیت شده بودند، در این مرحله نیز مجدداً صلاحیتشان احراز نشد. صادقی در توییتی اعلام کرد که بنا بر اعلام فرمانداری تهران هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان صلاحیت او را رد کرده است. همچنین غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده رشت در توییتی اعلام کرده است که صلاحیت او نیز مورد تایید قرار نگرفته است. علیرضا رحیمی نماینده تهران هم از کسانی است که علی‌رغم تایید صلاحیت در مراحل قبلی یعنی در هیات‌های اجرایی و هیات نظارت در استان، صلاحیتش این بار توسط شورای نگهبان رد شد.

اسامی نمایندگان شاخصی که توسط شورای نگهبان "رد صلاحیت "شدند
به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ علی مطهری، محمود صادقی، غلامرضا حیدری، فاطمه سعیدی و طیبه سیاوشی نمایندگان تهران که رد صلاحیت شده بودند، در این مرحله نیز مجدداً صلاحیتشان احراز نشد.

 

صادقی در توییتی اعلام کرد که بنا بر اعلام فرمانداری تهران هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان صلاحیت او را رد کرده است.

 

همچنین غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده رشت در توییتی اعلام کرده است که صلاحیت او نیز مورد تایید قرار نگرفته است.

 

علیرضا رحیمی نماینده تهران هم از کسانی است که علی‌رغم تایید صلاحیت در مراحل قبلی یعنی در هیات‌های اجرایی و هیات نظارت در استان، صلاحیتش این بار توسط شورای نگهبان رد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر