کد خبر: 78134
A

هلال احمر: کوله‌برهای مفقود شده پیدا شدند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کردستان از پیداشدن ۲ کوله‌بر مفقودشده در پنجوین عراق خبر داد. محمدباقر محمدی از پیدا شدن همه کوله‌بران مفقودشده و گرفتار در برف ‌و کولاک ارتفاعات استان خبر داد و اظهار داشت: دیروز ۱۳ نفر از کوله‌بران در ارتفاعات روستای میشیاو بخش سرشیو سقز و یک نفر در یکی از روستاهای شهرستان مریوان پیدا شد.

هلال احمر: کوله‌برهای مفقود شده پیدا شدند
به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کردستان از پیداشدن ۲ کوله‌بر مفقودشده در پنجوین عراق خبر داد.

 

محمدباقر محمدی از پیدا شدن همه کوله‌بران مفقودشده و گرفتار در برف ‌و کولاک ارتفاعات استان خبر داد و اظهار داشت: دیروز ۱۳ نفر از کوله‌بران در ارتفاعات روستای میشیاو بخش سرشیو سقز و یک نفر در یکی از روستاهای شهرستان مریوان پیدا شد.

 

وی افزود: بعد از ظهر امروز نیز ۲ کوله‌بر دیگر مفقود شده در پنجوین عراق پیدا شدند.مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کردستان گفت: همه کوله‌بران پیداشده سالم و توسط نیروهای هلال‌احمر به مکان امن منتقل شده‌اند

 

محمدی خاطرنشان کرد: با پیدا شدن ۲ کوله‌بر باقی‌مانده از ۱۴ کوله‌بر مفقودی، پرونده کوله‌بران گم‌شده بسته شد و فرماندار شهرستان سقز پایان عملیات این حادثه را اعلام کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر