کد خبر: 78271
A

راه‌چمنی: ۱۲ حزب اصلاح‌طلب لیست می‌دهند؛ نام پیشنهادی «اصلاح‌طلبانِ پایتخت»

راه‌چمنی: مقرر شد تا فردا جمع کثیری از احزاب اصلاح‌طلب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات که دارای کاندیدا در تهران هستند، در قالب جلسه‌ای درباره لیست مدنظر بحث و گفتگو کنند.

راه‌چمنی: ۱۲ حزب اصلاح‌طلب لیست می‌دهند؛ نام پیشنهادی «اصلاح‌طلبانِ پایتخت»

به گزارش دیده بان ایران، محمدرضا راه‌چمنی، دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی، با اشاره به جلسه شب گذشته شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و اینکه قرار شد این شورا در انتخابات لیست ندهد و احزاب اصلاح‌طلبان خودشان حضور پیدا کنند، اظهار داشت: شورای سیاست‌گذاری در مصوبه شب گذشته خود اعلام کرد که این شورا هیچ لیستی برای انتخابات پیش‌رو در تهران ارائه نمی‌دهد و شورا هم تصویب کرده احزاب اصلاح‌طلبی که کاندیدا دارند می‌توانند در یک جمع یا ائتلافی جدید کاندیدا معرفی کنند. 

بنابر گزارش تسنیم، وی افزود: بنا است حدودا دوازده حزب اصلاح‌طلب که کاندیدا دارند و مایلند در تهران در انتخابات شرکت کنند، در قالب ائتلافی با نام مثلا "اصلاح‌طلبان پایتخت" برای تهران فهرستی را معرفی کنند. در همین راستا روز آینده جلسه احزابی که کاندیدا دارند برگزار می‌شود.

راه‌چمنی تصریح کرد: مقرر شد تا فردا جمع کثیری از احزاب اصلاح‌طلب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات که دارای کاندیدا در تهران هستند، در قالب جلسه‌ای درباره لیست مدنظر بحث و گفتگو کنند. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر