کد خبر: 78288
A

عکسی که زندگی دختر جوان را تباه کرد

عکس دختر جوان با دوست سابقش، بهانه‌ای برای اخاذی و آزار و اذیت او توسط دو مرد جوان شد.

عکسی که زندگی دختر جوان را تباه کرد

به گزارش دیده بان ایران، چند روز قبل دختر جوانی به دادسرای جنایی تهران رفت و از دو پسر به جرم آزار و اذیت شکایت کرد. او گفت: حدود ۵ سال قبل با پسر جوانی دوست بودم و در جریان این دوستی چند عکس دو نفری باهم گرفتیم. بعد از مدتی دوستی‌مان تمام شد و من عکس‌های دو نفره‌مان را پاک کردم. با گذشت این همه سال، چند روز قبل یکی از بچه محل هایمان به‌نام شهرام با من تماس گرفت و گفت عکس خصوصی ات دست من است. 

دختر جوان ادامه داد: نمی‌دانم شهرام آن عکس قدیمی را از کجا آورده بود اما گفت اگر ۱۰۰ میلیون تومان پول یا طلا به او ندهم عکس را در فضای مجازی منتشر می‌کند. از ترس آبرویم قبول کردم اما چون چنین پولی نداشتم قرار شد که قسطی پول را بدهم. روزی که به دیدن شهرام رفتم با دوستش وحید به محل قرار آمده بود، سوار خودروی او شدم بعد به خیابان خلوتی رفته و هر دو نفرشان مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند.

با شکایت مینا، تحقیقات به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران آغاز شد. کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت در تحقیقات صورت گرفته موفق شدند شهرام را بازداشت کنند.

شهرام در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف کرد. با اعتراف مرد جوان، بازپرس احسان زمانی دستور ادامه تحقیقات برای بازداشت دومین متهم این پرونده را صادر کرد. با اعتراف متهم جوان، پرونده رسیدگی به آزار و اذیت دختر جوان به دادگاه کیفری استان تهران رفت و جرم آدم ربایی و اخاذی وی نیز در دادسرای امور جنایی تهران مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

** گفت‌وگو با متهم

عکس این دختر را از کجا آوردی؟

من با دوست قدیمی اش- شایان- دوست بودم. یک روز که من گوشی شایان را گرفته بودم تا برایش برنامه بریزم چشمم به عکس مینا و شایان افتاد. عکس را سریع برای خودم ارسال کردم.

چه شد که تصمیم به اخاذی گرفتید؟

یک روز داشتم عکس‌های گوشی‌ام را به وحید نشان می‌دادم که چشمش به عکس مینا و شایان افتاد. نقشه اخاذی را وحید طراحی کرد. زمانی که مینا به محل قرار آمد وسوسه شدیم و او را آزار و اذیت هم کردیم./ روزنامه ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر