کد خبر: 78320
A

عضو حقوقدان شورای نگهبان: فرمایشات رهبری ما را بر اجرای مرّ قانون مصمم کرد

عضو حقوق‌دان شورای نگهبان با اشاره به بیانات روز گذشته رهبر انقلاب در صفحه شخصی خود نوشت: فرمایشات مقام معظم رهبری شورای نگهبان را بیش از پیش بر اجرای مر قانون مصمم نمود.

عضو حقوقدان شورای نگهبان: فرمایشات رهبری ما را بر اجرای مرّ قانون مصمم کرد

به گزارش دیده بان ایران، هادی طحان نظیف عضو حقوق‌دان شورای نگهبان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود با اشاره به بیانات روز گذشته رهبر انقلاب نوشته است: 

"این روزها همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات با دقت، جدیت و تلاش شبانه‌روزی در پی زمینه‌ سازی برای برگزاری انتخاباتی پرشور هستند. اعتقاد و باور عمیق به نقش مؤثر و تعیین‌کننده مردم در نظام جمهوری اسلامی باعث شده تا همکاران گرانقدرم با مجاهدتی مثال‌زدنی در زمان بسیار کوتاه دست به کار بزرگی بزنند و صلاحیت حدود ۱۶ هزار نفر را بررسی نمایند.

اگرچه در این مسیر احتمال خطا و اشتباه منتفی نیست، لیکن با توجه به فرصت‌های متعدد موجود برای بازبینی و بازنگری احتمال تضییع حقوق افراد کاهش یافته است. در این میان صحبت‌های برخی سیاسیون در روزهای گذشته کام ملت عزیز ایران را تلخ کرده و تریبون‌های رسمی جمهوری اسلامی را تا حد سخنگویی یک حزب و جناح سیاسی تنزل داده است.

فرمایشات مقام معظم رهبری شورای نگهبان را بیش از پیش بر اجرای مر قانون مصمم نمود. ایشان ضمن حمایت از جایگاه نهاد مقدس و انقلابی شورای نگهبان، بر اهتمام خاص خود نسبت به نظارت بر روند انتخابات تأکید فرمودند. به عنوان کوچکترین عضو این نهاد مقدس و انقلابی ضمن تشکر از ابراز لطف ایشان بیش از پیش بار سنگین مسئولیت امانت ملت را بر گرده خویش احساس می‌کنم و از خداوند منان توفیق پایداری در این مسیر را مسألت می‌نمایم".

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر