کد خبر: 78335
A
هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال؛

استقلال ۲- پرسپولیس ۲/ تساوی جذاب در دربی ایرانی

؛ از ساعت 15:30 امروز تیم‌های استقلال و پرسپولیس در شهرآورد تهران مقابل هم به میدان رفتند و نیمه نخست این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و در نیمه دوم هم هرکدام از دو تیم یک گل به ثمر رسانده تا در پایان با تساوی 2-2 به کار خود خاتمه دهند. در نیمه نخست امیرارسلان مطهری (25) و علی علیپور (28) گلزنی کردند تا این بازی با گل همراه باشد و با تساوی به پایان برسد و در نیمه دوم هم مطهری (52) و بشار رسن (89) دروازه حریف را باز کردند.

استقلال ۲- پرسپولیس ۲/ تساوی جذاب در دربی ایرانی

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ از ساعت 15:30 امروز تیم‌های استقلال و پرسپولیس در شهرآورد تهران مقابل هم به میدان رفتند و نیمه نخست این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و در نیمه دوم هم هرکدام از دو تیم یک گل به ثمر رسانده تا در پایان با تساوی 2-2 به کار خود خاتمه دهند.

در نیمه نخست امیرارسلان مطهری (25) و علی علیپور (28) گلزنی کردند تا این بازی با گل همراه باشد و با تساوی به پایان برسد و در نیمه دوم هم مطهری (52) و بشار رسن (89) دروازه حریف را باز کردند.

 

داور: بیژن حیدری/ کمک‌ها: سعید علی‌نژادیان و سعید قاسمی؛ داور چهارم: آرمان اسعدی؛ کمک داوران پشت دروازه: پیام حیدری و رضا عادل/ ناظر داوری: رحیم رحیمی‌مقدم/ ناظر مسابقه: محمدرضا کسرایی.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر