کد خبر: 78342
A
دبیر کل عصائب اهل حق عراق:

سردارسلیمانی اسنادی حاکی از خیانت یکی از سران قوای دولت عراق به من ارائه داده بود

دبیرکل عصائب اهل حق عراق از وجود اسنادی خبر داد که فرمانده شهید سپاه قدس ایران برای وی ارسال کرده و جذب یکی از رؤسای سه‌گانه عراق به سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) را اثبات می‌‌کند.

سردارسلیمانی اسنادی حاکی از خیانت یکی از سران قوای دولت عراق  به من ارائه داده بود

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ به نقل از پایگاه خبری العهد، «قیس الخزعلی» دبیرکل عصائب اهل حق عراق در مصاحبه با این شبکه گفت: «یکی از طرف­‌های طرح آمریکایی- اسرائیلی یکی از مهم­ترین فرماندهان دستگاه­‌های امنیتی است و توسط عناصر محلی اجرا می­‌شود که بخشی از آنها عراقی هستند و من این سخن را چند ماه پیش گفتم و اکنون ثابت شده است».

الخزعلی در ادامه افزود: «یکی از رؤسای سه‌گانه بیش از یک نقش ایفا می­‌کند، او دارای یک مؤسسه و گروه رسانه‌­ای فعال است و مسیر فعالیت تک تیراندازانی که تظاهرکنندگان را مورد هدف قرار دادند، تسهیل کرده است».

وی گفت که به اسنادی محرمانه دست یافته است که با دلیل قاطع اثبات می­‌کند این فرد عضو طرح سازمان سیا از اواخر سال ۲۰۱۲ بوده و صلاحیت ریاست را با القاب و عناوین دیگر پیدا کرده است.

خزعلی در ادامه افزود: «این اسناد را از شهید قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران دریافت کردم که منبعی موثق و قابل اطمینان بوده است ، به همین دلیل یقین دارم که این شخص، مسئول است  و او خود ثابت کرده که به عنوان یک فرد عراقی و ملی عمل نکرده بلکه صرف مزدور آمریکایی بوده است».  

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر