کد خبر: 78367
A

چه کسی تهران را فروخت؟ + آمار

خبرگزاری دانشجویان ایران در گزارشی مدعی شده بود؛ اصلاح طلبان که از سال ۹۶ وارد شهرداری شده و مدیریت شهری را بر عهده گرفته اند بیشترین میزان شهر فروشی را داشته اند؛ اما آمارها حکایت از رخداد دیگری است. بیشترین میزان شهر فروشی در پایتخت ایران بر اساس داده های که خود شهرداری منتشر کرده مربوط به سال های ۸۸ تا ۹۳ یعنی دوره مدیریت محمد باقر قالیباف بوده است.

چه کسی تهران را  فروخت؟ +  آمار

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ خبرگزاری دانشجویان ایران در گزارشی مدعی شده بود؛ اصلاح طلبان که از سال ۹۶ وارد شهرداری شده و مدیریت شهری را بر عهده گرفته اند بیشترین میزان شهر فروشی را داشته اند؛ اما آمارها حکایت از رخداد دیگری است. بیشترین میزان شهر فروشی در پایتخت ایران بر اساس داده های که خود "شهرداری" منتشر کرده مربوط به سال های ۸۸ تا ۹۳ یعنی دوره مدیریت محمد باقر قالیباف بوده است. 

غلامحسن محمدی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران درباره میزان شهر فروشی با استناد به آمار می گوید: ‌در حرکتی هماهنگ، امروز تلاش شد واقعیتی کتمان ناپذیر وارونه نمایی شود. لذا جدول و نمودار صدور پروانه ساختمان طی سالهای گذشته بویژه ۸۸تا۹۲ را منتشر میکنم. ۲۵٪ کل خانه های تهران و رکورد ‎شهرفروشی در این بازه ثبت شده است.

photo_2020-02-08_10-58-32

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر