کد خبر: 78402
A

گوشی آیفون ۹ به بازار می آید / انتشار اطلاعاتی جدید از گوشی آیفون ۹

با توجه به موفقیت چشمگیر iPhone SE مدتی است که شایعاتی منتشر می‌شود که ادعا دارند این گوشی قرار است با عنوان iPhone ۹ به بازار عرضه شود. این نظریه باعث می‌شود که ارتباط محصولات اپل پس از آیفون ۸ حفظ شود. گفتنی است که این شایعات ابتدا توسط یک تحلیلگر چینی با نام مینگ چی کو بیان شد و با گذر زمان در سراسر اینترنت منتشر شد. لازم به ذکر است که این فرد در گذشته نیز اخبار موثقی از محصولات آیفون منتشر کرده بود. در واقع کشور‌های آسیا شرقی مانند چین و کره مسئول انتشار اطلاعات زیادی از آیفون ۹ هستند.

 گوشی آیفون ۹ به بازار می آید / انتشار اطلاعاتی جدید از گوشی آیفون ۹

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ اخبار منتشر شده از برخی منابع خبری حاکی از آن است که توقف کارخانه‌های اپل در چین به دلیل ویروس کرونا تاثیری بر معرفی یکی از گوشی‌های اپل در امسال نمی‌گذارد. با توجه به موفقیت چشمگیر iPhone SE مدتی است که شایعاتی منتشر می‌شود که ادعا دارند این گوشی قرار است با عنوان iPhone ۹ به بازار عرضه شود. این نظریه باعث می‌شود که ارتباط محصولات اپل پس از آیفون ۸ حفظ شود. گفتنی است که این شایعات ابتدا توسط یک تحلیلگر چینی با نام مینگ چی کو بیان شد و با گذر زمان در سراسر اینترنت منتشر شد. لازم به ذکر است که این فرد در گذشته نیز اخبار موثقی از محصولات آیفون منتشر کرده بود. در واقع کشور‌های آسیا شرقی مانند چین و کره مسئول انتشار اطلاعات زیادی از آیفون ۹ هستند.

شایعات جدید از انتشار گوشی آیفون ۹

شایعات دیگر

اخیرا تصویری از ورودی یک فروشگاه در کره منتشر شده که هاوی دو تبلیغ در کنار درب ورودی آن می‌شود. در این تصویر دیده می‌شود که محصول شرکت سامسونگ، Galaxy S۲۰، در کنار ایرپاد‌های معروف این شرکت به فروش می‌رسد و همچنین آیفون ۹ در کنار ایرپاد‌های اپل، بدون هزینه اضافی، به فروش می‌رسد. با این که این شرایط تنها برای پیش خرید و در تعداد محدود وجود دارد، اما شرکت اپل معمولا چنین کاری انجام نمی‌دهد. گفتنی است که صحت این تصاویر همچنان مشخص نیست. باید در نظر گرفت که حالا کمی برای تبلیغات مربوط به آیفون ۹ زود است چرا که هنوز یک ماه کامل تا معرفی این محصول باقی مانده است. لازم به ذکر است که به نظر نمی‌آید که شرکت اپل دست به چنین کاری بزند، این شرکت از جایگزاری شارژر پر سرعت در جعبه محصولات خود نیز خودداری می‌کند.

شایعات جدید از انتشار گوشی آیفون ۹

شایعات دیگری درباره جزئیات طراحی و قیمت آیفون ۹ وجود دارد. به گفته برخی منابع این گوشی قرار است مانند نسل‌های پیشین خود تنها یک دوربین و کلید خانه داشته باشد. صفحه نمایش آیفون ۹ طبق شایعات منتشر شده تنها ۴.۷ اینچ است. همچنین منابع مختلف معتقدند قیمت حدودی این محصول قرار است از ۳۹۹ دلار آغاز شود و تا ۵۰۰ دلار، بسته به میزان حافظه داخلی، افزایش یابد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر