کد خبر: 78485
A

حزب جمهوریت در تهران لیست انتخاباتی نمی‌‎دهد

حزب جمهوریت به دبیرکلی رسول منتجب نیا که از اعضای جدا شده از حزب اعتماد ملی تشکیل شده، اعلام کرد در تهران لیست نخواهد داد. اسفندیار عبداللهی، عضو شورای مرکزی حزب جمهوریت، درباره آخرین مواضع انتخاباتی حزب متبوع خود گفت: در جلسه اخیر حزب جمهوریت تصمیم‌ گرفته شد که حزب در سراسر کشور در هیچ ائتلافی شرکت نکند و دفاتر حزب در استان‌ها فقط می‌توانند با عنوان حزب از نامزدهای حزب جمهوریت که تایید صلاحیت شده‌اند حمایت کنند. حزب جمهوریت در حوزه انتخابیه تهران نیز بنا ندارد که لیست انتخاباتی ارائه دهد.

حزب جمهوریت در تهران لیست انتخاباتی نمی‌‎دهد
به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ حزب جمهوریت به دبیرکلی رسول منتجب نیا که از اعضای جدا شده از حزب اعتماد ملی تشکیل شده، اعلام کرد در تهران لیست نخواهد داد. 
اسفندیار عبداللهی، عضو شورای مرکزی حزب جمهوریت، درباره آخرین مواضع انتخاباتی حزب متبوع خود گفت: در جلسه اخیر حزب جمهوریت تصمیم‌ گرفته شد که حزب در سراسر کشور در هیچ ائتلافی شرکت نکند و دفاتر حزب در استان‌ها فقط می‌توانند با عنوان حزب از نامزدهای حزب جمهوریت که تایید صلاحیت شده‌اند حمایت کنند. حزب جمهوریت در حوزه انتخابیه تهران نیز بنا ندارد که لیست انتخاباتی ارائه دهد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر