کد خبر: 78514
A
مدیرکل مرزی وزارت کشور:

هیچ موردی از ویروس کرونا در مرزها دیده‌ نشده است

مدیرکل مرزی وزارت کشور با بیان اینکه متولی و مسئولیت موضوع ویروس کرونا با وزارت بهداشت است تاکید کرد که هیچ موردی در مزهای کشور از ابتلا به این ویروس گزارش نشده است.

هیچ موردی از ویروس کرونا در مرزها دیده‌ نشده است

به گزارش دیده بان ایران؛ حسین قاسمی مدیرکل مرزی وزارت کشور درباره بسته شدن مرزهای ایران و عراق گفت:‌ بر اساس پیگیری‌هایی که یکی از دستگاه‌‌ها اخیرا در مورد تنش مرزهای غربی انجام داده است، موضوع اعلام شد و تلاش می‌کنیم که این مشکل را با هماهنگی سفارت ایران در عراق و وزارت امور خارجه برطرف کنیم.

وی درباره رسیدگی به امور کولبران گفت:‌ در این دولت آیین‌نامه ساماندهی کولبران با تخفیف ۴۲۰۰ میلیاردی سالانه تصویب شد که یک اشکال و اختلاف نظر در مورد منشا ارز آنها وجود دارد که اصلاحیه‌ای در هیات دولت برای آنها انجام شده که بر اساس آن وزارت صمت کارهای مربوط به واردات کالا را از طریق بازارچه‌های مرزی صورت داده است.

مدیرکل مرزی وزارت کشور همچنین درباره اقدامات انجام شده درباره جلوگیری از ویروس کرونا با بیان اینکه در مرزها هیچ موردی از ابتلا به این ویروس مشاهده نشده است، بیان کرد: محوریت اصلی بررسی موضوع ویروس کرونا با وزارت بهداشت است و ما بیشتر هماهنگی بین دستگاه‌ها که متولی مرزها هستند و مکاتباتی را برای افزایش رصد و هوشیاری لازم انجام می‌دهیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر