کد خبر: 78516
A

ماجرای مرخصی رفتن شیخ دیاباته چیست؟/ باشگاه استقلال: او برمی گردد

مطالبات دیاباته یکی از مهمترین نگرانی‌های هواداران استقلال در طول چند روز گذشته بوده به خصوص آنکه چند روز قبل سایت روزنامه همشهری آنلاین اعلام کرد در صورتی که مطالبات دیاباته تا فردا پرداخت نشود، این بازیکن می‌تواند بدون هیچ مشکلی، از استقلال جدا شود.

ماجرای مرخصی رفتن شیخ دیاباته چیست؟/ باشگاه استقلال: او برمی گردد

به گزارش دیده بان ایران؛  استقلالی‌ها خیلی زود به این مساله واکنش نشان دادند. اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست باشگاه در مصاحبه‌ای اعلام کرد دیاباته اصلا باشگاه را تهدید به جدایی نکرده و مطالبات او نهایتا تا روز دوشنبه-امروز- پرداخت خواهد شد.

نکته جالب صحبتهای خلیل‌زاده، اشاره او به این موضوع بود که دیاباته درخواست مرخصی داشته اما باشگاه با این قضیه مخالفت کرده و مهاجم آبی‌ها هم خیلی راحت این قضیه را قبول کرده است. دیروز هم عبدالرضا موسوی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مصاحبه با روزنامه فرهیختگان اعلام کرد که دیاباته برای مرخصی رفتن باید مجوز کتبی باشگاه را داشته باشد ضمن آنکه مطالبات این بازیکن زیر یک ماه است و سه ماه حقوق او پرداخت شده است.

در چنین شرایطی تصویری در کانال‌های تلگرامی و صفحات اینستاگرامی طرفدار استقلال منتشر شده که شیخ دیاباته را در فرودگاه نشان می‌دهد. آنهایی که با دیاباته ارتباط دارند می گویند او برای دیدن خانواده‌اش به فرانسه رفته و به زودی به استقلال برخواهد گشت. ادعایی که باشگاه استقلال هم آن را تایید می کند و در بیانیه ای خبر از بازگشت هفته آینده او می دهد. 

البته این ادعا تا حدودی عجیب به نظر می‌رسد چرا که او زیر نظر کادر پزشکی باشگاه استقلال مشغول پیگیری درمانش بود و بعید است درمانش را نیمه کاره ول کند تا به مرخصی برود. این تنها نقطه ابهام آمیز ماجرای دیاباته است. 

البته سکوت مدیران استقلال در قبال ماجرای دیاباته هم نگرانی طرفداران این تیم را بیشتر می‌کند. اگر چه یکی از نزدیکان باشگاه استقلال مدعی شده( عبدالرضا موسوی عضو هیات مدیره استقلال هم رسید پرداختی دیاباته را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد تا مشخص شود که باشگاه  امروز و از طریق بانکی در امارات، به دیاباته 127 هزار درهم معادل 35 هزار دلار پرداخت کرده است) که باشگاه طی 24 ساعت گذشته به دیاباته پرداختی داشته منتهی نه سرپرست باشگاه در دسترس است نه بهرام امیری معاون اجرایی باشگاه. در هر حال ماجرا چیزی در مایه های ماجرای استراماچونی است و باید صبر کرد تا هفته آینده و دید دیاباته به ایران برمی گردد یا ماجرای دیگری اتفاق می افتد./ فوتبالی

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر