کد خبر: 78586
A
سایت نزدیک به جبهه پایداری خبر داد:

اصولگرایان تهدید کردند اگر در لیست پایداری باشید از فهرست ائتلاف حذف خواهید شد

رجا نیوز: شورای ائتلاف که در آخرین روزهای تصمیم‌گیری برای لیست نهایی خود ایده عجیب «اشتراک صفر» را مطرح کرده بود، با ارسال پیامک به نامزدهای اصولگرا از آن‌ها خواسته تا در مهلتی معین به شورا اعلام کنند که تنها در یک لیست حضور خواهند داشت و در صورتی که در فهرست ائتلاف قرار بگیرند، از حضور در لیست پایداری انصراف خواهند داد.

اصولگرایان تهدید کردند اگر در لیست پایداری باشید از فهرست ائتلاف حذف خواهید شد

به گزارش دیده بان ایران؛ پس از علنی شدن اختلاف دربین نیروهای اصولگرا و جبهه پایداری و همچنین اعلام برائت قالیباف از لیست شورای ائتلاف سایت رجانیوز نزدیک به آیت الله مصباح و جبهه پایداری با انتقاد شدید از اصولگرایان شورای ائتلاف نوشت: پس از آن که لیست نهایی شورای ائتلاف با تکذیب قالیباف و سپس انتقادات همراهان فکری و سیاسی او به نحوه بسته شدن فهرست انتخاباتی اصولگرایان، موجب حذف لیست مذکور از خروجی رسمی شورای ائتلاف شد، فشارها به نامزدهای اصولگرا وارد فاز جدیدی شده است.

 
شورای ائتلاف که در آخرین روزهای تصمیم‌گیری برای لیست نهایی خود ایده عجیب «اشتراک صفر» را مطرح کرده بود، با ارسال پیامک به نامزدهای اصولگرا از آن‌ها خواسته تا در مهلتی معین به شورا اعلام کنند که تنها در یک لیست حضور خواهند داشت و در صورتی که در فهرست ائتلاف قرار بگیرند، از حضور در لیست پایداری انصراف خواهند داد.
 
در همین رابطه بخوانید:
 
 
 
ایده اشتراک صفر در حالی مطرح می‌شود که جبهه پایداری بارها اعلام کرده است که آمادگی دارد تا بر مبنای شاخص‌های اصولی، لیستی بر مبنای وحدت حداکثری ولو بدون حضور هیچ یک از اعضای جبهه پایداری را ارائه نماید. پیشنهادی که در ابتدا از سوی شورای ائتلاف پذیرفته شده و در روزهای گذشته به ناگاه با آن مخالفت شد.
 
این تهدیدات و فشارها در حالی به کاندیداهای اصولگرا وارد می‌شود که در روزهای گذشته اخبار متعددی مبنی بر وجود فهرست‌های ذخیره از سوی اصولگرایان مطرح شده است. بر این اساس افرادی که از لیست نهایی جا بمانند احتمالا مستقلا اقدام به انتشار لیست‌های خودساخته خواهند کرد.
 
داستان تلخ وحدت اصولگرایان به نقاط مهمی رسیده و اکنون به سادگی می‌توان دریافت که مساله اصلی برخی از اعضای ائتلاف نه وحدت حداکثری که حذف برخی چهره‌ها و جریان‌های ارزشی به بهانه تکراری وحدت است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر